Ogłoszenie o stanowisku urzędniczym
oraz naborze kandydatów na to stanowisko
w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie.
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Otmuchowie, 48-385 Otmuchów ul. Zamkowa 6.
2. Określenie stanowiska urzędniczego: „ Referent do spraw gospodarki mieniem komunalnym” w Wydziale Mienia Komunalnego i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie - zatrudnienie w wymiarze 1 et.
stanowiska:
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie: wyższe z zakresu administracji samorządowej lub prawnicze,
c) staż pracy: preferowany staż pracy i doświadczenie zawodowe na podobnych stanowiskach,
d) niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie,
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
g) dobra znajomość przepisów prawa regulujących zagadnienia objęte specyfiką tego stanowiska pracy, a w szczególności: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, ustawy Kodeks Cywilny w zakresie zawierania umów najmu i dzierżawy, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w zakresie podstawowym ustawa o VAT oraz znajomość problematyki ubezpieczania majątku.
h) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe (uprawnienia i umiejętności dodatkowe):
a) dobra znajomość obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych (w szczególności: Windows, Word, Exel),
b) znajomość terenu Gminy Otmuchów,
c) podległość służbowa - bezpośrednia - Kierownik Wydziału Mienia Komunalnego i Planowania Przestrzennego, pośrednia - Sekretarz Miasta, Burmistrz Otmuchowa,
d) niezbędna duża dyspozycyjność,
e) dobrze widziana znajomość specyfiki pracy w jednostce samorządu terytorialnego.
c) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
g) pisemne wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym
do przeprowadzenia naboru.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
a) kompletowanie i prowadzenie i dokumentacji dotyczącej gruntów komunalnych,
b) kompletowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej mienia komunalnego gminy,
c) przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentacji dotyczącej dodatkowej komunalizacji mienia Skarbu Państwa,
d) prowadzenie wewnętrznej ewidencji gruntów stanowiących własność Gminy Otmuchów,
e) przygotowywanie materiałów dotyczących regulacji stanu prawnego nieruchomości gminy w tym dróg,
f) prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
g) prowadzenie dokumentacji dotyczącej ubezpieczenia majątku gminy, przygotowaniu ofert do ubezpieczycieli,
h) znajomość programu administracyjnego PROSOD i prowadzenie ewidencji pism wpływających do Wydziału,
i) wystawianie faktur VAT i prowadzenie Wydziałowego rejestru VAT,
j) przygotowywanie materiałów do zakładowego archiwum jak również prowadzenie archi- wum wydziałowego,
- 2 -
k) zastępstwo na stanowisku ds. planowania przestrzennego i gospodarki mieniem komu nalnym,
l) kogo pracownik zastępuje - stanowisko ds. planowania przestrzennego i gospodarki mieniem komunalnym.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: stanowisko pracy mieści się w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego w Otmuchowie, wyposażone jest w sprzęt biurowy: biurko, krzesło, komputer z monitorem i drukarką, oprogramowania, dostęp do telefonu.
5. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych przekroczył 6%.
6. Wymagane dokumenty:
dokumenty obowiązkowe:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – curriculum vitae,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
e) oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnio-ne umyślnie,
e) oświadczenie o niekaralności lub karalności za naruszenie dyscypliny finansów publi- cznych,
f) oryginał kwestionariusza osobowego,
dokumenty nieobowiązkowe:
a) opinie, referencje,
b) koncepcja funkcjonowania stanowiska pracy.
7. Formularz kwestionariusza osobowego oraz „Regulamin naboru na wolne stanowisko urzę- dnicze w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie” opublikowany jest na stronach Biuletynu Infor-
macji Publicznej Urzędu Miejskiego w Otmuchowie (http://otmuchow.probip.pl/) pod hasłem: ogłoszenia – Burmistrza Otmuchowa – 2013 rok. .
8. Formularz kwestionariusza osobowego otrzymać można również w Wydziale Organi-zacyjnym Urzędu Miejskiego I p. pokój Nr 14 (tel.0774315016-7).
9. Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z napisem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki mieniem komunalnym” należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Otmuchowie ul. Zamkowa 6 pok. 11 lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego.
w terminie do godziny 15:00 dnia 23 grudnia 2013 r
10. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie, w terminie do 7 dni od terminu wyznaczonego na złożenie dokumentów aplikacyjnych..
11. Złożone dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, kwestionariusz osobowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla
potrzeb niezbędnych do realizacji naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Mie-
jskim w Otmuchowie.”
Burmistrz Otmuchowa
mgr inż. Jan Woźniak
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
1. Imię (imiona) i nazwisko………………………………………………………………………………
2. Imiona rodziców ………………………………………………………………………………………
3. Data urodzenia…………………………………………………………………………………………
4. Obywatelstwo………………………………………………………………………………………….
5. Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji)……………………………………………………...
……………………………………………………………………………………………………………
6. Wykształcenie …………………………………………………………………………………………
(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)
7. Wykształcenie uzupełniające………………………………………………………………..................
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
(kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)
8. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
(wykazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)
9. Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania
……………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………....................
…………………………………………………………………………………………………………....
10. Oświadczam, że pozostaję/nie*) w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy.
11. Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1- 4 są zgodne z dowodem osobistym seria……nr……………
wydanym przez …………………………………………………………………………………………..
lub innym dowodem tożsamości………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………
…………………………………. ………………………………….
(miejscowość i data) (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
*)właściwe podkreślić