Burmistrz Otmuchowa ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół w Otmuchowie, ul. Krakowska 36. 48-385 Otmuchów
I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz.U. Nr 184, poz. 1436 z późn. zm.).
II. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju Zespołu Szkół w Otmuchowie,
2) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającego w szczególności informację o:
– stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
– stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
– stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
4) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 3,
5) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwo ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
7) oświadczenia, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.3)) ,
10) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425, z późn. zm.5)) ,
11) oryginał lub poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela,
12) oryginał lub poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
13) oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, z późn. zm.6)) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.7)) - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
14) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
15) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.8)) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora;
III. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół w Otmuchowie . ” w terminie do 12.04.2013r. w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie, ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów.
Konkurs zostanie przeprowadzony w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie : w dniu 24.04. 2013r. .
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez : Burmistrza Otmuchowa.
O godzinie przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie.
BURMISTRZ OTMUCHOWA
mgr inż. Jan Woźniak
Otmuchów, dnia 18.03.2013r.
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Burmistrz Otmuchowa ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Gimnazjum, Szkoła Podstawowa im. Bolesława Chrobrego i Publiczne Przedszkole w Jarnołtowie, Jarnołtow 88, 48-385 Otmuchów.
I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz.U. Nr 184, poz. 1436 z późn. zm.).
II. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju Zespołu Szkół Gimnazjum, Szkoła Podstawowa im.Bolesława Chrobrego i Publiczne Przedszkole w Jarnołtowie ,
2) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającego w szczególności informację o:
– stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
– stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
– stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
4) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 3,
5) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwo ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
7) oświadczenia, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.3)) ,
10) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425, z późn. zm.5)) ,
11) oryginał lub poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela,
12) oryginał lub poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
13) oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, z późn. zm.6)) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.7)) - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
14) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
15) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.8)) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora;
III. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z
dopiskiem „ Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Gimnazjum, Szkoła Podstawowa im. Bolesława Chrobrego i Publiczne Przedszkole w Jarnołtowie ” w terminie do 12.04. 2013r. w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie, ul. Zamkowa 6,
48-385 Otmuchów.
Konkurs zostanie przeprowadzony w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie : w dniu 24.04. 2013r.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez : Burmistrza Otmuchowa.
O godzinie przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie.
BURMISTRZ OTMUCHOWA
mgr inż. Jan Woźniak
Otmuchów, dnia 18.03.2013r.
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Burmistrz Otmuchowa ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Szkoła Podstawowa, Publiczne Przedszkole w Kałkowie, Kałków 61A,
48-385 Otmuchów.
I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz.U. Nr 184, poz. 1436 z późn. zm.).
II. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Szkoła Podstawowa w Kałkowie,
2) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającego w szczególności informację o:
– stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
– stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
– stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
4) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 3,
5) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwo ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
7) oświadczenia, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.3)) ,
10) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425, z późn. zm.5)) ,
11) oryginał lub poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela,
12) oryginał lub poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
13) oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, z późn. zm.6)) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.7)) - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
14) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
15) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.8)) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora;
III. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z
dopiskiem „ Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Szkoła Podstawowa, Publiczne Przedszkole w Kałkowie ” w terminie do 12.04. 2013r. w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie, ul. Zamkowa 6,
48-385 Otmuchów.
Konkurs zostanie przeprowadzony w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie : w dniu 24.04. 2013r
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez : Burmistrza Otmuchowa.
O godzinie przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie.
BURMISTRZ OTMUCHOWA
mgr inż. Jan Woźniak
Otmuchów, dnia 18.03.2013r.
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Burmistrz Otmuchowa ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego, Szkoła Podstawowa, Publiczne Przedszkole w Grądach, Grądy 32,
48-385 Otmuchów.
I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz.U. Nr 184, poz. 1436 z późn. zm.).
II. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Szkoła Podstawowa w Grądach,
2) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającego w szczególności informację o:
– stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
– stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
– stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
4) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 3,
5) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwo ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
7) oświadczenia, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.3)) ,
10) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425, z późn. zm.5)) ,
11) oryginał lub poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela,
12) oryginał lub poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
13) oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, z późn. zm.6)) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.7)) - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
14) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
15) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.8)) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora;
III. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z
dopiskiem „ Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Szkoła Podstawowa, Publiczne Przedszkole w Grądach ” w terminie do 12.04. 2013r. w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie, ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów.
Konkurs zostanie przeprowadzony w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie : w dniu 24.04. 2013r
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez : Burmistrza Otmuchowa.
O godzinie przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie.
BURMISTRZ OTMUCHOWA
mgr inż. Jan Woźniak
Otmuchów, dnia 18.03.2013r.
Ogłoszenie o stanowisku urzędniczym
oraz naborze kandydatów na to stanowisko
w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie.
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Otmuchowie, 48-385 Otmuchów ul. Zamkowa 6.
2. Określenie stanowiska urzędniczego: „ Referent do spraw gospodarki mieniem komunalnym” w Wydziale Mienia Komunalnego i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie - zatrudnienie w wymiarze 1 et.
stanowiska:
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie: wyższe z zakresu administracji samorządowej lub prawnicze,
c) staż pracy: preferowany staż pracy i doświadczenie zawodowe na podobnych stanowiskach,
d) niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie,
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
g) dobra znajomość przepisów prawa regulujących zagadnienia objęte specyfiką tego stanowiska pracy, a w szczególności: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, ustawy Kodeks Cywilny w zakresie zawierania umów najmu i dzierżawy, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w zakresie podstawowym ustawa o VAT oraz znajomość problematyki ubezpieczania majątku.
h) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe (uprawnienia i umiejętności dodatkowe):
a) dobra znajomość obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych (w szczególności: Windows, Word, Exel),
b) znajomość terenu Gminy Otmuchów,
c) podległość służbowa - bezpośrednia - Kierownik Wydziału Mienia Komunalnego i Planowania Przestrzennego, pośrednia - Sekretarz Miasta, Burmistrz Otmuchowa,
d) niezbędna duża dyspozycyjność,
e) dobrze widziana znajomość specyfiki pracy w jednostce samorządu terytorialnego.
c) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
g) pisemne wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym
do przeprowadzenia naboru.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
a) kompletowanie i prowadzenie i dokumentacji dotyczącej gruntów komunalnych,
b) kompletowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej mienia komunalnego gminy,
c) przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentacji dotyczącej dodatkowej komunalizacji mienia Skarbu Państwa,
d) prowadzenie wewnętrznej ewidencji gruntów stanowiących własność Gminy Otmuchów,
e) przygotowywanie materiałów dotyczących regulacji stanu prawnego nieruchomości gminy w tym dróg,
f) prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
g) prowadzenie dokumentacji dotyczącej ubezpieczenia majątku gminy, przygotowaniu ofert do ubezpieczycieli,
h) znajomość programu administracyjnego PROSOD i prowadzenie ewidencji pism wpływających do Wydziału,
i) wystawianie faktur VAT i prowadzenie Wydziałowego rejestru VAT,
j) przygotowywanie materiałów do zakładowego archiwum jak również prowadzenie archi- wum wydziałowego,
- 2 -
k) zastępstwo na stanowisku ds. planowania przestrzennego i gospodarki mieniem komu nalnym,
l) kogo pracownik zastępuje - stanowisko ds. planowania przestrzennego i gospodarki mieniem komunalnym.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: stanowisko pracy mieści się w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego w Otmuchowie, wyposażone jest w sprzęt biurowy: biurko, krzesło, komputer z monitorem i drukarką, oprogramowania, dostęp do telefonu.
5. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych przekroczył 6%.
6. Wymagane dokumenty:
dokumenty obowiązkowe:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – curriculum vitae,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
e) oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnio-ne umyślnie,
e) oświadczenie o niekaralności lub karalności za naruszenie dyscypliny finansów publi- cznych,
f) oryginał kwestionariusza osobowego,
dokumenty nieobowiązkowe:
a) opinie, referencje,
b) koncepcja funkcjonowania stanowiska pracy.
7. Formularz kwestionariusza osobowego oraz „Regulamin naboru na wolne stanowisko urzę- dnicze w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie” opublikowany jest na stronach Biuletynu Infor-
macji Publicznej Urzędu Miejskiego w Otmuchowie (http://otmuchow.probip.pl/) pod hasłem: ogłoszenia – Burmistrza Otmuchowa – 2013 rok. .
8. Formularz kwestionariusza osobowego otrzymać można również w Wydziale Organi-zacyjnym Urzędu Miejskiego I p. pokój Nr 14 (tel.0774315016-7).
9. Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z napisem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki mieniem komunalnym” należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Otmuchowie ul. Zamkowa 6 pok. 11 lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego.
w terminie do godziny 15:00 dnia 23 grudnia 2013 r
10. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie, w terminie do 7 dni od terminu wyznaczonego na złożenie dokumentów aplikacyjnych..
11. Złożone dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, kwestionariusz osobowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla
potrzeb niezbędnych do realizacji naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Mie-
jskim w Otmuchowie.”
Burmistrz Otmuchowa
mgr inż. Jan Woźniak
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
1. Imię (imiona) i nazwisko………………………………………………………………………………
2. Imiona rodziców ………………………………………………………………………………………
3. Data urodzenia…………………………………………………………………………………………
4. Obywatelstwo………………………………………………………………………………………….
5. Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji)……………………………………………………...
……………………………………………………………………………………………………………
6. Wykształcenie …………………………………………………………………………………………
(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)
7. Wykształcenie uzupełniające………………………………………………………………..................
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
(kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)
8. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
(wykazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)
9. Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania
……………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………....................
…………………………………………………………………………………………………………....
10. Oświadczam, że pozostaję/nie*) w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy.
11. Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1- 4 są zgodne z dowodem osobistym seria……nr……………
wydanym przez …………………………………………………………………………………………..
lub innym dowodem tożsamości………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………
…………………………………. ………………………………….
(miejscowość i data) (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
*)właściwe podkreślić
Ogłoszenie o stanowisku urzędniczym
oraz naborze kandydatów na to stanowisko
w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie.
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Otmuchowie, 48-385 Otmuchów ul. Zamkowa 6.
2. Określenie stanowiska urzędniczego: w Otmuchowie - Referent ds. Promocji i funduszy europejskich w Wydziale Rozwoju Infrastruktury, Promocji i Funduszy Europejskich Urzędu Miejskiego w Otmuchowie - zatrudnienie w wymiarze 1 etatu.
stanowiska:
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie: wyższe zawodowe lub magisterskie, o kierunku europeistyka, administracja samorządowa, prawo lub ekonomiczne,
c) staż pracy: preferowany staż pracy i doświadczenie zawodowe na podobnych stanowiskach,
d) niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie,
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
g) dobra znajomość problematyki z zakresu pozyskiwania środków finansowych z funduszy europejskich, a w szczególności z programu: Infrastruktura i Środowisko, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego.
h) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe (uprawnienia i umiejętności dodatkowe):
a) dobra znajomość obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych (w szczególności: Windows, Word, Exel),
b) znajomość języka angielskiego,
c) znajomość terenu Gminy Otmuchów,
d) podległość służbowa - bezpośrednia - Kierownik Wydziału, pośrednia - Sekretarz Miasta, Burmistrz Otmuchowa,
e) niezbędna duża dyspozycyjność,
f) dobrze widziana znajomość specyfiki pracy w jednostce samorządu terytorialnego.
g) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
h) pisemne wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym
do przeprowadzenia naboru.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
1) przygotowywanie wniosków o dotacje na zadania inwestycyjne realizowane ze środków budżetowych oraz przygotowywanie projektów dot. pozyskiwania środków finansowych z Unii Europejskiej,
2) przygotowywanie projektów uchwał na posiedzenia Rady Miejskiej w Otmuchowie wynikających z realizowanych zadań,
3) przygotowywanie procedur przetargowych celem ustalenia wykonawców zadań inwestycyjnych i remontowych, w tym prac projektowo – kosztorysowych tych zadań, przygotowywanie umów i zleceń w tym zakresie z zachowaniem obowiązujących procedur i przepisów,
4) nadzorowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych z punktu widzenia ich zgodności z umowami i zleceniami,
5) przeprowadzanie odbiorów zadań inwestycyjnych i remontowych zgodnie z wymogami wynikającymi z zawartych umów i zleceń oraz innymi dokumentami stanowiącymi podstawę ich zawarcia,
6) dokonywanie ostatecznych rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych, archiwizowanie dokumentów i przekazywanie niezbędnych informacji i dokumentów do Wydziału Finansowego,
7) opiniowanie pod względem formalnym dokumentów finansowych dotyczących realizowanych zadań,
8) prowadzenie reklamacji zrealizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych w ramach gwarancji i rękojmi,
9) opracowywanie okresowych, zbiorczych informacji i sprawozdań z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,
10) prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem przedsięwzięcia p.n. „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Otmuchów”.
11) prowadzenie spraw z zakresu promocji gminy,
12) prowadzenie spraw z zakresu lokalnego transportu zbiorowego.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: stanowisko pracy mieści się w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego w Otmuchowie, wyposażone jest w sprzęt biurowy: biurko, krzesło, komputer z monitorem i drukarką, oprogramowania, dostęp do telefonu.
5. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych przekroczył 6%.
6. Wymagane dokumenty:
dokumenty obowiązkowe:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – curriculum vitae,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
e) oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnio-ne umyślnie,
e) oświadczenie o niekaralności lub karalności za naruszenie dyscypliny finansów publi- cznych,
f) oryginał kwestionariusza osobowego,
dokumenty nieobowiązkowe:
a) opinie, referencje,
b) koncepcja funkcjonowania stanowiska pracy.
7. Formularz kwestionariusza osobowego oraz „Regulamin naboru na wolne stanowisko urzę- dnicze w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie” opublikowany jest na stronach Biuletynu Infor-
macji Publicznej Urzędu Miejskiego w Otmuchowie (http://otmuchow.probip.pl/) pod hasłem: ogłoszenia – Burmistrza Otmuchowa – 2013 rok. .
8. Formularz kwestionariusza osobowego otrzymać można również w Wydziale Organi-zacyjnym Urzędu Miejskiego I p. pokój Nr 14 (tel.0774315016-7).
9. Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z napisem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. Promocji i funduszy europejskich w Wydziale Rozwoju Infrastruktury, Promocji i Funduszy Europejskich ” należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Otmuchowie ul. Zamkowa 6 pok. 11 lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego. w terminie do godziny 15:00 dnia 23 grudnia 2013 r.
10. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie, w terminie do 7 dni od terminu wyznaczonego na złożenie dokumentów aplikacyjnych..
11. Złożone dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, kwestionariusz osobowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla
potrzeb niezbędnych do realizacji naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Mie-
jskim w Otmuchowie.”
Burmistrz Otmuchowa
mgr inż. Jan Woźniak
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
1. Imię (imiona) i nazwisko………………………………………………………………………………
2. Imiona rodziców ………………………………………………………………………………………
3. Data urodzenia…………………………………………………………………………………………
4. Obywatelstwo………………………………………………………………………………………….
5. Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji)……………………………………………………...
……………………………………………………………………………………………………………
6. Wykształcenie …………………………………………………………………………………………
(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)
7. Wykształcenie uzupełniające………………………………………………………………..................
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
(kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)
8. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
(wykazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)
9. Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania
……………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………....................
…………………………………………………………………………………………………………....
10. Oświadczam, że pozostaję/nie*) w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy.
11. Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1- 4 są zgodne z dowodem osobistym seria……nr……………
wydanym przez …………………………………………………………………………………………..
lub innym dowodem tożsamości………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………
…………………………………. ………………………………….
(miejscowość i data) (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
*)właściwe podkreślić
OR.2110.1.2014
Ogłoszenie o stanowisku urzędniczym
oraz naborze kandydatów na to stanowisko
w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie.
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski 48-385 Otmuchów ul Zamkowa 6.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem
tego stanowiska:
Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie: co najmniej średnie,
b) staż pracy, doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 letni staż pracy trenerskiej z młodzieżą ,dyspozycyjność w zakresie wykonywania pracy o różnych porach dnia i dniach tygodnia, osiągnięcia w zakresie kształcenia sportowego dzieci i młodzieży,
c) posiadanie kwalifikacji w dziedzinie kultury fizycznej, ukończone kursy instruktora sportu, uprawnienia trenerskie w zakresie piłki nożnej oraz innych dyscyplin sportu,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
g) nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
predyspozycje osobowościowe : umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z dziećmi i młodzieżą, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność ,dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, znajomość specyfiki pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
1) szerzenie i popularyzacja zajęć sportowych i rekreacyjnych na terenie Gminy,
2) inicjowanie, organizacja oraz prowadzenie zajęć, imprez sportowych, turniejów, mistrzostw dla dzieci i młodzieży na obiekcie Orlik,
3) współpraca z klubami sportowymi i innymi organizacjami pozarządowymi,
4) współpraca ze szkołami i innymi placówkami oświatowo- wychowawczymi w celu promowania aktywności fizycznej,
5) inicjowanie i prowadzenie akcji promocyjnych sportu poprzez prowadzenie działań na Orliku,
6) wykonywanie prac porządkowych na obiekcie „Orlik” w Otmuchowie, utrzymanie obiektu we właściwym stanie porządkowym i estetycznym,
7) zapewnienie sprawności funkcjonowania obiektu „Orlik”, wykonywanie drobnych napraw.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
- praca na obiekcie „Orlik”
- wyposażenie stanowiska pracy: biurko, krzesło telefon, sprzęt sportowy,
- fizyczne warunki pracy: praca wymagająca chodzenia, dobrej sprawności fizycznej.
6. Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych , wynosi co najmniej 6% .
7. Wymagane dokumenty:
dokumenty obowiązkowe:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – CV
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach
e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
f) oświadczenie , że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
g) oryginał kwestionariusza osobowego,
h) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
dokumenty nieobowiązkowe:
a) opinie, referencje,
b) koncepcja funkcjonowania stanowiska pracy.
8 .Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- w zamkniętej i opisanej kopercie : „Dotyczy naboru na stanowisko referent do
spraw animacji sportu w terminie” do dnia 07 kwietnia 2014r. do godz.16.00
a) osobiście- w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Otmuchowie ul. Zamkowa 6
pok. 11
b) pocztą – na adres Urzędu Miejskiego w Otmuchowie, ul. Zamkowa 6 48-385
Otmuchów. Za datę złożenia przyjmuje się dzień wpływu aplikacji do sekretariatu
Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego, kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.
- „Regulamin naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie” oraz formularz kwestionariusza osobowego opublikowane są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Otmuchowie - otmuchow.probip.pl zakładki: „Urząd Miejski”, „Praca w Urzędzie Miejskim”, „Zasady naboru na wolne stanowisko urzędnicze”.
Formularz kwestionariusza osobowego otrzymać można również w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miejskiego I p. pokój Nr 14.
- Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Otmuchowie.
Otmuchów, 2014-03-25
BURMISTRZ
mgr inż. Jan Woźniak