Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Otmuchów: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.700.000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych 00/100) na finansowanie wydatków inwestycyjnych
Numer ogłoszenia: 460690 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otmuchów , ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów, woj. opolskie, tel. 077 4315016, faks 077 4315017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.700.000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych 00/100) na finansowanie wydatków inwestycyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.700.000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych) na finansowanie wydatków inwestycyjnych zgodnie z uchwałą Nr XXV/169/2012 Rady Miejskiej z dnia 18 października 2012 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. 2.Usługa udzielenia kredytu winna być zrealizowana na następujących zasadach: a)rodzaj transakcji: kredyt finansujący wydatki inwestycyjne b)kwota i waluta kredytu do: 1.700.000,00 PLN c)transza kredytu uruchomiona zostanie na wniosek Zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem, d)okres kredytowania: do dnia 30 listopada 2020 roku. e)terminy spłaty rat kapitałowych na każdego ostatniego dnia miesiąca przedstawionego w harmonogramie: 2012 1 700 000,00 03.12.2012 2013 I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII,IX,X,XI,XII 2014 I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII,IX,X,XI,XII 2015 I 30 000,00 II 30 000,00 III 30 000,00 IV 30 000,00 V 30 000,00 VI 30 000,00 VII 30 000,00 VIII 30 000,00 IX 30 000,00 X 30 000,00 XI XII 20 000,00 2016 I 20 000,00 II 20 000,00 III 20 000,00 IV 20 000,00 V 20 000,00 VI 20 000,00 VII 20 000,00 VIII 20 000,00 IX 20 000,00 X 20 000,00 XI 20 000,00 XII 20 000,00 2017 I 20 000,00 II 20 000,00 III 20 000,00 IV 20 000,00 V 20 000,00 VI 20 000,00 VII 20 000,00 VIII 20 000,00 IX 20 000,00 X 20 000,00 XI 20 000,00 XII 20 000,00 2018 I 20 000,00 II 20 000,00 III 20 000,00 IV 20 000,00 V 20 000,00 VI 20 000,00 VII 20 000,00 VIII 20 000,00 IX 20 000,00 X 20 000,00 XI 20 000,00 XII 20 000,00 2019 I 20 000,00 II 20 000,00 III 20 000,00 IV 20 000,00 V 20 000,00 VI 20 000,00 VII 20 000,00 VIII 20 000,00 IX 20 000,00 X 20 000,00 XI 20 000,00 XII 20 000,00 2020 I 20 000,00 II 40 000,00 III 40 000,00 IV 40 000,00 V 40 000,00 VI 40 000,00 VII 40 000,00 VIII 40 000,00 IX 40 000,00 X 40 000,00 XI 40 000,00 XII -00 Ogółem 1 700 000,00 f)okres obrachunkowy spłaty odsetek: miesięcznie, ostatniego dnia miesiąca g)rodzaj oprocentowania kredytu: zmienna stopa procentowa WIBOR 1M + marża Banku która jest stała w okresie kredytowania h)sposób ustalenia wysokości zmiennej stopy procentowej: Stawka oprocentowania ustalana na okres 1 miesiąca w wysokości stawki WIBOR 1M jako średnia arytmetyczna ze wszystkich dni miesiąca (tj. razem z dniami wolnymi, gdzie obowiązuje stawka z dnia poprzedniego) i mająca zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania począwszy od 1-go dnia następnego miesiąca. i)Brak prowizji z tytułu udzielenia kredytu. j)sposób zabezpieczenia kredytu: tytułem zabezpieczenia spłat kredytu Zamawiający wystawi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji zapłaty - przy czym dokumenty te będą opatrzone kontrasygnatą Skarbnika. k)bank nie pobiera innych opłat z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu, w tym także od spłaty kredytu lub jego raty przez określonym terminem, l)rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich (PLN). m)Zamawiający zastrzega, iż środki postawione do jego dyspozycji mogą nie być w ogóle wykorzystane lub też wykorzystane mogą być tylko w części. n)Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otmuchow.probip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; pok. nr 8 ( I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; sekretariat Burmistrza Otmuchowa pok. nr 11 ( I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Otmuchowa
/-/ Jan Woźniak