Zapytanie cenowe - nabór ofert.
Burmistrz Otmuchowa ogłasza nabór ofert na zaopatrzenie w 2013 roku jednostek organizacyjnych Gminy Otmuchów: Urzędu Miejskiego, Ośrodka Pomocy Społecznej, Zespołu Obsługi Szkolnictwa, Miejskiego Domu Kultury, Gospodarstwa Komunalnego oraz Szkół Gminy Otmuchów w materiały biurowe.
1. Wartość dostaw w skali roku – około 55.000.- zł
2. Przedmiot zamówienia – zgodnie ze specyfikację stanowiącą załącznik do zapytania cenowego.
3. Nie przewiduje się zawarcia umowy na dostawę.
4. Podstawa realizacji dostawy – zamówienie złożone faxem, e-mailem lub korespondencyjnie, podpisane przez kierownika jednostki organizacyjnej lub z jego upoważnienia przez inną osobę.
5. Czas realizacji dostawy do zamawiającego – do 3 dni od dnia złożenia zamówienia.
6. Warunki płatności – przelewem na podstawie faktury z 14-to dniowym terminem płatności.
7. Jednostki organizacyjne Gminy Otmuchów zobowiązują się realizować zakupy u oferenta wyłonionego w trybie niniejszego naboru.
6. Termin złożenia oferty cenowej - do 28 lutego 2013 r. Wzór oferty stanowi załącznik do zapytania.
7. Osoba do kontaktu: Zdzisław Cholewiński – Sekretarz Miasta tel. 774315016-7, e-mail: sekretarz@otmuchow.pl .
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2013-02-18 14:15 Liczba pobrań: 51
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Otmuchów: Zakup i dostawa 20. przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z orurowaniem dla m. Ligota Wielka gm. Otmuchów
Numer ogłoszenia: 80636 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otmuchów , ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów, woj. opolskie, tel. 077 4315016, faks 077 4315017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa 20. przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z orurowaniem dla m. Ligota Wielka gm. Otmuchów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowe zestawienie przydomowych oczyszczalni ścieków dla poszczególnych posesji w m. Ligota Wielka zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ, 2. Wymagania dodatkowe dot. przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 3 do SIWZ. Urządzenia oczyszczalni ścieków 1.Osadniki 3 i 2 komorowe współpracujące z bioreaktorem, o pojemności nie mniejszej niż 2-3 m3 stanowiące integralny element systemu oczyszczalni ścieków, działające w oparciu o procesy beztlenowej fermentacji, w których gromadzone ścieki ulegają rozkładowi. Każda z komór osadnika powinna być wyposażona we właz kanalizacyjny umożliwiający usuwanie osadu. 2.Oczyszczalnie (bioreaktory) jako gotowe wyroby, działające w technologii biologicznego złoża zanurzonego z układem napowietrzania wgłębnego, drobnopęcherzykowego z integralną komorą uśredniającą obciążenie hydrauliczne oczyszczalni oraz zintegrowanym układem transportu osadów wtórnych z powrotem do osadnika gnilnego i systemem zapobiegania powstawania siarkowodoru w osadniku trzykomorowym. Obiekty niezależne z autonomicznym układem sterowania oraz panelem informacyjnym o awarii urządzenia wraz z możliwością rozbudowy o system umożliwiający przeprowadzenie procesu defosfatacji - w drodze chemicznej lub biologicznej posiadające zdolność oczyszczania ścieków do jakości zgodnej z obowiązującymi przepisami i posiadające możliwość zbadania jakości ścieków oczyszczonych na wylocie. Kanały rurowe 1. Rury z polichlorku winylu PCV śr. 160 i 110 mm oraz PE HD PN6. Rury z nieplastyfikowanego polichlorku winylu (PCV) bez substancji zmiękczających i wypełniających wg PN-B-10735:1992. Rury kielichowe z uszczelkami wargowymi SBR (styrol-butadien-kauczuk). Właściwości rur z PCV: -gęstość 1,4 g/cm2 -rozszerzalność liniowa 80x10cali/C -przewodność cieplna 0,13 kcaJ/mh C -moduł sprężystości 3600 N/mm2 Wymagania dodatkowe: 1. Zbiorniki oczyszczalni muszą być wykonane z polietylenu wysokiej gęstości PEHD. Zbiorniki muszą być monolityczne bez spawów i zgrzewów. Nie dopuszcza się zbiorników spawanych, zgrzewanych oraz skręcanych. 2. Oczyszczalnie muszą być skonstruowane w taki sposób, aby przy czasowym braku energii elektrycznej mogły działać w sposób przepływowy. 3. Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na rok.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.14.20-6, 44.16.31.30-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, winien jest wnieść wadium o wartości 6.500,00 zł (sześć tysięcy pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp., albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 2. dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otmuchow.probip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; pok. nr 8 ( I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; sekretariat Burmistrza Otmuchowa pok. nr 11 ( I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
załączył(a): Marcin Trzaska dnia: 2013-02-27 10:01 Liczba pobrań: 27
załączył(a): Marcin Trzaska dnia: 2013-02-27 10:01 Liczba pobrań: 59
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2013-03-01 13:48 Liczba pobrań: 36
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2013-03-05 13:25 Liczba pobrań: 22
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2013-03-07 09:29 Liczba pobrań: 26
Otmuchów: Dostawa materiałów do budowy 20 przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Ligota Wielka w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa oczyszczalni przydomowych w Ligocie Wielkiej.
Numer ogłoszenia: 170930 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otmuchów , ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów, woj. opolskie, tel. 077 4315016, faks 077 4315017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do budowy 20 przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Ligota Wielka w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa oczyszczalni przydomowych w Ligocie Wielkiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp.Nazwa materiału Jm Suma 1.bednarka o wym. 30x3 mm-kg 2,31 2.cegła ceramiczna pełna-szt.128 3.cement portlandzki z dodatkami 25-t 0,251 4.cement portlandzki zwykły bez dodatków 25- t26,09 5.kable-m 203,53 6.kinety PP 160/160/160-szt.11 7.korytko betonowe 1/2 śr. 25 cm-szt.23,1 8.kręgi betonowe wys.500 mm o śr. 1000 mm-szt.8 9.płyta ściekowa betonowa gr.15 cm typ korytkowy-szt.24 10.pokrywy nastudzienne żelbetowe o śr. 1000 mm-szt.8 11.pokrywy PCV do rur karbowanych 315 mm-szt.11 12.rury karbowane 315 mm-m23,76 13.rury PEHD śr. nom. 200 mm-m156,63 14.rury PEHD o śr. nom. 250 mm-m1,53 15.rury PEHD o śr. nom. 500 mm-m2,72 16.stopnie żeliwne do studzienek kontrolnych-szt.24 17.włazy kanałowe żeliwne okrągłe typu ciężkiego-szt.8 18.wylot prefabrykowany śr. 10 cm-m11,44 19.żywica epoksydowa do gruntowania weber.prim 807 (Eurolan FK 28)-kg3 20.żywica epoksydowa do wykonywania powłok uszczelniających weber.tec 827 S (Superflex 40 S)-kg25,5 Specyfikacja techniczna materiałów 1.Rury osłonowe (przeciskowe lub w gotowym wykopie) rury z twardego polietylenu - PEHD. 2.Studzienki kanalizacyjne włazowe dn1000 mm oraz inspekcyjne 315,425, 600 mm złożone z następujących zasadniczych części: -komory roboczej, -komina włazowego, -kinety z nastawnymi kielichami, -zwieńczenie w skład którego wchodzi pokrywa betonowa, -tworzywowa drabinka złazowa. Certyfikaty i deklaracje Materiały posiadać muszą: 1.certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący zgodność z warunkami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych; 2.deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w pkt 1. W przypadku materiałów, każda partia dostarczona do robót będzie posiadać te dokumenty, określające w sposób jednoznaczny jej cechy. Produkty przemysłowe muszą posiadać w/w dokumenty wydane przez producenta, a w razie potrzeby poparte wynikami badań wykonanych przez niego. Kopie tych badań będą dostarczone przez Wykonawcę. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagań będą odrzucone. Sprzedający zobowiązuje się dostarczać materiały budowlane na plac budowy, zgodnie z zapotrzebowaniem i w terminach wskazanych przez upoważnionego pracownika Wykonawcy. Sprzedający ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dostarczonych towarów i terminowość ich dostawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, winien jest wnieść wadium o wartości 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otmuchow.probip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; pok. nr 1 ( parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; sekretariat Burmistrza Otmuchowa pok. nr 11 ( I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
załączył(a): Marcin Trzaska dnia: 2013-04-29 13:32 Liczba pobrań: 3
załączył(a): Marcin Trzaska dnia: 2013-04-29 13:33 Liczba pobrań: 3
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Otmuchów: Dostawa materiałów do budowy 20 przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Ligota Wielka w ramach zadania inwestycyjnego pn: Budowa oczyszczalni przydomowych w Ligocie Wielkiej- przetarg II.
Numer ogłoszenia: 69787 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otmuchów , ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów, woj. opolskie, tel. 077 4315016, faks 077 4315017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do budowy 20 przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Ligota Wielka w ramach zadania inwestycyjnego pn:Budowa oczyszczalni przydomowych w Ligocie Wielkiej- przetarg II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp.Nazwa materiału Jm Suma 1.bednarka o wym. 30x3 mm-kg 2,31 2.cegła ceramiczna pełnaszt.128 3.cement portlandzki z dodatkami 25t-0,251 4.cement portlandzki zwykły bez dodatków 25-t 26,09 5.kablem 203,53 6.kinety PP 160/160/160szt. 11 7.korytko betonowe 1/2 śr. 25 cm-szt.23,1 8.kręgi betonowe wys.500 mm o śr. 1000 mm-szt.8 9.płyta ściekowa betonowa gr.15 cm typ korytkowyszt.24 10.pokrywy nastudzienne żelbetowe o śr. 1000 mm-szt.8 11.pokrywy PCV do rur karbowanych 315 mm-szt.11 12.rury karbowane 315 mm-m23,76 13.rury PEHD śr. nom. 200 mm-m156,63 14.rury PEHD o śr. nom. 250 mm-m1,53 15.rury PEHD o śr. nom. 500 mm-m2,72 16.stopnie żeliwne do studzienek kontrolnych szt.24 17.włazy kanałowe żeliwne okrągłe typu ciężkiego szt.8 18.wylot prefabrykowany śr. 10 cm-m 11,44 19.żywica epoksydowa do gruntowania weber.prim 807 (Eurolan FK 28)kg 3 20.żywica epoksydowa do wykonywania powłok uszczelniających weber.tec 827 S (Superflex 40 S) kg 25,5. Specyfikacja techniczna materiałów 1. Rury osłonowe (przeciskowe lub w gotowym wykopie) rury z twardego polietylenu - PEHD.2. Studzienki kanalizacyjne włazowe dn1000 mm oraz inspekcyjne 315,425, 600 mm złożone z następujących zasadniczych części: - komory roboczej,- komina włazowego,- kinety z nastawnymi kielichami, - zwieńczenie w skład którego wchodzi pokrywa betonowa,- tworzywowa drabinka złazowa.Certyfikaty i deklaracje. Materiały posiadać muszą:1.certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący zgodność z warunkami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych;2.deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w pkt l . W przypadku materiałów, każda partia dostarczona do robót będzie posiadać te dokumenty, określające w sposób jednoznaczny jej cechy.Produkty przemysłowe muszą posiadać w/w dokumenty wydane przez producenta, a w razie potrzeby poparte wynikami badań wykonanych przez niego. Kopie tych badań będą dostarczone przez Wykonawcę.Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagań będą odrzucone.Sprzedający zobowiązuje się dostarczać materiały budowlane na plac budowy, zgodnie z zapotrzebowaniem i w terminach wskazanych przez upoważnionego pracownika Wykonawcy.Sprzedający ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dostarczonych towarów i terminowość ich dostawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, winien jest wnieść wadium o wartości 1.000,00 zł (tysiąc złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otmuchow.probip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Otmuchowie ul. Zamkowa 6, pokój nr 1 (parter)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Otmuchowie ul. Zamkowa 6; sekretariat Burmistrza Otmuchowa pok. nr 11 ( I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2013-05-09 09:07 Liczba pobrań: 9
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2013-05-09 09:07 Liczba pobrań: 55
Otmuchów: Budowa mieszkań komunalnych w miejscowości Maciejowice etap V - I piętro (ściany + strop)
Numer ogłoszenia: 103399 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otmuchów , ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów, woj. opolskie, tel. 077 4315016, faks 077 4315017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa mieszkań komunalnych w miejscowości Maciejowice etap V - I piętro (ściany + strop).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bloki SILKA M24 34x24x19 cm-szt.2360; Bloki scien.SILKA E8 kl.15 33,3x20,0x8 cm - szt.900; Nadproża prefabrykowane długość 1,50 m - szt.20; Nadproża prefabrykowane długość 2,50 m - szt.4;Nadproża prefabrykowane długość 3,00 m-szt.7;Nadproża prefabrykowane długość 3,30 m-szt.4;Zaprawa do silikat.AZ 112 worek 25 kg-szt.300; Zaprawa cementowa worek 25kg-szt.240; Pręty okrągłe gładkie Ø 6 mm(strzemiona) - kg 1700,00; Pręty okrągłe do zbrojenia betonu żebrowane śr.12 mm - kg 1470,00;Pręty okrągłe do zbrojenia betonu żebrowane śr.14 mm - kg 3400,00; Schody żelbetowe biegów 6+spoczynki - kpl 3,00; Płyty stropowe żelbetowe-systemowe ( FILIGRAN)-m² 482,67; Beton zwykły z kruszywa naturalnego -m² 10,64; Komin Schiedel R.P.20cm 3,5 mb- kpl 1,00.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 24.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, winien jest wnieść wadium o wartości 2.000,00 zł (dwa tysiące zł.) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Otmuchów 37 8872 0003 0000 0260 2000 0040.4.Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto bankowe zamawiającego. 5.Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.6.Wykonawca zobowiązany jest podać nr rachunku bankowego na które ma nastąpić zwrot wadium.7. Zwrot wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.probip.otmuchow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; pok. nr 1 (parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; sekretariat Burmistrza Otmuchowa pok. nr 11 ( I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz
(-)
Jan Woźnak
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2013-06-07 11:18 Liczba pobrań: 5
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2013-06-07 11:18 Liczba pobrań: 6
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2013-06-12 11:12 Liczba pobrań: 4
Otmuchów: Budowa mieszkań komunalnych w miejscowości Maciejowice etap VI
Numer ogłoszenia: 184097 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otmuchów , ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów, woj. opolskie, tel. 077 4315016, faks 077 4315017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa mieszkań komunalnych w miejscowości Maciejowice etap VI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Bloki SILKA M24 34x24x19 cm- szt.12300,00; 2.Bloki scien. SILKA E12 kl. 15- szt 4000,00; 3. Nadproża prefabrykowane długość 1,50 m-szt 30,00; 4. Nadproża prefabrykowane długość 2,70 m -szt. 2,00; 5.Nadproża prefabrykowane długość 3,00 m -szt. 4,00 6.Nadproża prefabrykowane długość 3,30 m - szt. 8,00; 7.Nadproże z cegły szer.12 cm L-120 - szt. 90,00; 8.Zaprawa do silikat. AZ 112 worek 25 kg -szt.840,00; 9.Pustaki kominowe 2-kanałowe- szt 45,00; 10.Pustaki kominowe 3-kanałowe -szt.210,00; 11. Pustaki kominowe 4-kanałowe-szt.15,00; 12.Zaprawa cementowa worek 25 kg-szt.80,00;13.Pręty okrągłe gładkie Ø 6 mm /strzemiona/- kg 2010,00; 14.Pręty okrągłe do zbrojenia betonu żebrowane śr.12 mm -kg 1690,00; 15.Pręty okrągłe do zbrojenia betonu żebrowane śr.14 mm-kg 1140,00;16.Płyty stropowe żelbetowe-systemowe /FILIGRAN/-m² 160,89; 17. Pręty okrągłe gładkie Ø 6 mm /strzemiona/- kg 567,00;18.Pręty okrągłe do zbrojenia betonu żebrowane śr.12 mm- kg 490,00; 19.Pręty okrągłe do zbrojenia betonu żebrowane śr.14 mm-kg 1133,33 20.Trzpienie /śruby/ długość 1mb fi 16 mm- szt. 38,00; 21.Styropian 50 mm-m²70,00 22.Styropian 100 mm-m²150,00; 23.Styropian 150 mm-m²35,00;24.Bloki SILKA M 8 -szt.1640,00;25.Bloczki komin.z wentylacją+wełna+kamionka Schiedel - mb 10,00.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, winien jest wnieść wadium o wartości 3 500,00 ( słownie: trzy tysiące pięćset złotych).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 r. Nr 42, poz. 275)3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:BS Otmuchów 37 8872 0003 0000 0260 2000 0040.4.Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto bankowe zamawiającego. 5.Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.6.Wykonawca zobowiązany jest podać nr rachunku bankowego na które ma nastąpić zwrot wadium.7. Zwrot wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otmuchow.probip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; pok. nr 1 (parter)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; sekretariat Burmistrza Otmuchowa pok. nr 11 ( I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2013-09-11 14:06 Liczba pobrań: 18
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2013-09-11 14:06 Liczba pobrań: 19
załączył(a): Marcin Trzaska dnia: 2013-09-16 15:44 Liczba pobrań: 15
załączył(a): Marcin Trzaska dnia: 2013-09-16 15:45 Liczba pobrań: 14
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2013-11-28 08:44 Liczba pobrań: 2
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2013-11-28 08:46 Liczba pobrań: 24