Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Otmuchów: Zakup oleju opałowego wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów na 2016 rok. Numer ogłoszenia: 286222-- 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkolnictwa w Otmuchowie, ul. Żeromskiego 1,
48-385 Otmuchów, woj. opolskie, tel. 077 4315824, faks 077 4314014.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.otmuchow.probip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju opałowego wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów na 2016 rok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakup oleju opałowego wraz z dostawą w ilości 44 tys. litrów.
2. Olej opałowy należy dostarczy do :
14 tys. litrów - Zespół Obsługi Szkolnictwa w Otmuchowie,
12 tys. litrów - Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Grądach
18 tys. litrów - Zespół Przedszkoli w Otmuchowie.
3. Olej należy dostarczyć sukcesywnie do poszczególnych placówek oświatowych wg
zgłoszenia zamawiającego do trzech dni od daty zgłoszenia.
4. Rozliczenie finansowe wykonanego zamówienia będzie dokonane w sposób określony
we wzorze umowy.
5.Zamawiający nie przewiduje w okresie obowiązywania umowy udzielić zamówień
uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
02.01.2016 do 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga, aby oferty były zabezpieczone wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków:
1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym na skutek działania siły wyższej,
2) zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy , a mających istotny wpływ na realizację umowy, a w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
3) zmiany danych teleadresowych Stron umowy określonych w umowie,
4) w przypadku zmian korzystnych dla zamawiającego
5) wystąpienia okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otmuchow.probip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkolnictwa w Otmuchowie, 48-385 Otmuchów , ul. Żeromskiego 1, II piętro .
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2015r., do godz. 1200 miejsce: Zespół Obsługi Szkolnictwa w Otmuchowie, 48-385 Otmuchów ul. Żeromskiego 1, II piętro .
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2015-10-27 12:26 Liczba pobrań: 88
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Otmuchów: Zakup opału wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów na 2016 rok. Numer ogłoszenia:286112 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkolnictwa w Otmuchowie, ul. Żeromskiego 1,
48-385 Otmuchów, woj. opolskie, tel. 077 4315824, faks 077 4314014.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.otmuchow.probip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup opału wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów na 2016 rok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Rodzaj i parametry opału :
a) węgiel orzech
- grubość ziarna powyżej 40 mm
- wartość opałowa min 29 000 KJ/kg
- zawartość popiołu max do 6%
- zawartość siarki max do 0,5 %
b) koks gruby opałowy bez zawartości amoniaku
- grubość ziarna powyżej 40 mm
- wartość opałowa min 29 000 KJ/kg
- zawartość popiołu max do 7%
- zawartość siarki max do 0,4 %
c) miał opałowy typ 32.1
- wartość opałowa min. 27 000 KJ/kg
- zawartość popiołu max do 6%
- zawartość siarki max do 0,6 %
d) Eko groszek
- maksymalny rozmiar ziaren do 25 mm
- niewielka lub średnia zdolność koksowania jak typ 31 lub typ 32 o zawartości części lotnych powyżej 30%.
2. Ilość opału dla poszczególnych placówek
a ) węgiel orzech ogółem 160 ton :
20 ton - Zespół: Gimnazjum, Szkoła Podstawowa im. B. Chrobrego i Publiczne Przedszkole Jarnołtowie,
35 ton - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kałkowie,
30 ton - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mesznie,
25 ton - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Maciejowicach,
25 ton - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wójcicach,
20 ton - Szkoła Podstawowa w Otmuchowie,
5 ton - Publiczne Przedszkole w Jasienicy Górnej,
b) koks gruby ogółem 55 ton :
30 t - Zespół: Gimnazjum, Szkoła Podstawowa im. B. Chrobrego i Publiczne Przedszkole w Jarnołtowie
10 t - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kałkowie
15 t - Publiczne Przedszkole w Jasienicy Górnej
c) miał opałowy 70 ton :
70 t - Szkoła Podstawowa w Otmuchowie
d) eko groszek 20 ton :
12 t - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kałkowie
8 t - Zespół: Gimnazjum, Szkoła Podstawowa im. B. Chrobrego i Publiczne Przedszkole w Jarnołtowie
3.Opał należy dostarczać sukcesywnie do poszczególnych placówek oświatowych transportem o
ładowności max do 5 ton jednorazowo wg zgłoszenia zamawiającego w terminie nie później niż w ciągu jednego dnia od dnia zgłoszenia.
4. Rozliczenie finansowe wykonanego zamówienia będzie dokonane w sposób określony we wzorze umowy.
5.Zamawiający nie przewiduje w okresie obowiązywania umowy udzielić zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 02.01.2016 do 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Każdy wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, winien jest wnieść wadium o wartości 1.000,00 zł (jeden tysięcy złotych)
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.),
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
a) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr : 03 8872 0003 0000 7461 2000 0050
b) wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale należy dołączyć do oferty.
4. Termin wniesienia wadium.
a) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert,
b) wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert,
c) wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert.
5. Przesłanki zwrotu i zatrzymania wadium określone są w art. 46 pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków:
1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym na skutek działania siły wyższej,
2) zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy , a mających istotny wpływ na realizację umowy, a w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
3) zmiany danych teleadresowych Stron umowy określonych w umowie,
4) w przypadku zmian korzystnych dla zamawiającego
5) wystąpienia okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otmuchow.probip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkolnictwa w Otmuchowie, 48-385 Otmuchów, ul. Żeromskiego 1, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2015r., do godz. 1000 miejsce: Zespół Obsługi Szkolnictwa w Otmuchowie, 48-385 Otmuchów, ul. Żeromskiego 1, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2015-10-27 12:28 Liczba pobrań: 18