Czwartek, 4 styczeń 2018 
Imieniny:

Burmistrza 2012

Autor: Artur Banasiak
Data wytworzenia informacji: 2012-01-02
Opublikował: Bogusław Lis
tel. 0
e-mail: boguslaw.lis@otmuchow.pl
Data publikacji: 2012-02-01 12:24:00
Wyświetl historię zmian »
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERTDotyczy: Wykonania operatu dendrologicznego drzew i krzewów rosnących na terenie

 

Otmuchów dnia 4.07.2012 r.

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

Dotyczy: Wykonania operatu dendrologicznego drzew i krzewów rosnących na terenie

nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w trwałym Zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu zlokalizowanej przy ul Warszawskiej 22 w Otmuchowie

Burmistrz Otmuchowa zaprasza do składania ofert na wykonanie operatu

dendrologicznego drzew gat. brzoza brodawkowata szt. 42 rosnących na terenie nieruchomości oznaczonej działką Nr 1327/3

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:

 

• wykonaniu szczegółowej inwentaryzacji wszystkich drzew i krzewów rosnących na

wskazanym terenie;

• określeniu gatunków drzew i krzewów, dokonanie pomiaru ich podstawowych

parametrów dendrologicznych (pierśnice, tj. obwody pni zmierzone na wys. 1,3 m od

ziemi, średnice koron oraz wysokości drzew);

• ocenie i opisaniu stanu zdrowotnego – oddzielnie dla każdego zinwentaryzowanego

drzewa;

• naniesieniu lokalizacji drzew i krzewów na mapę sytuacyjno-wysokościową;

• wskazaniu drzew bezwzględnie zniszczonych,

-. wskazaniu drzew zniszczonych , lecz w myśl ustawy z dnia 16.04.2004 r o ochronie przyrody rokujących nadzieję na zachowanie żywotności lub odbudowanie korony

• sporządzenie dokumentacji fotograficznej (w zakresie dotyczącym najważniejszych

elementów przedstawionych w operacie; forma dokumentacji – w postaci zapisu

cyfrowego na płycie CD);

• zapewnienie bezpłatnej – niejako w formie rękojmi – pomocy (doradztwa) w zakresie

korzystania z operatu,

Termin wykonania zamówienia do dnia 17 sierpnia 2012 r

 

Do oferty należy dołączyć:

1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do

ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6-mcy przed

upływem terminu składania ofert.

3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia następujące warunki:

a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień,

b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem

technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c) znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

zamówienia,

d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 4. Wypełniony i zaparafowany wzór umowy – załącznik nr 2.

Ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Operat dendrologiczny”.

Ofertę należy składać na adres: Urząd Miejski w  Otmuchowie  ul. Zamkowa 6

 w nieprzekraczalnym terminie do 20.07.2012 r do godz. 10.00

 

Oferty zostaną otwarte w dniu 20.07.2012  r. o godz. 10.30, w siedzibie

Zamawiającego: Urząd Miasta w Otmuchowie

Kryterium wyboru oferty będzie najniższa cena za wykonanie usługi. Podana cena ( wraz z

podatkiem VAT ) jest stała i nie podlega zmianie ani negocjacji przez okres trwania umowy.

Cena winna uwzględniać wszystkie koszty poniesione w związku z wykonaniem niniejszego

zamówienia.

Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym, przez niego,

wymogom i o najniższej cenie.

W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany zleceniobiorca winien

podpisać umowę na realizację przedmiotowego zamówienia.

Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.

 

 

Załączniki:

 

1. Formularz oferty – załącznik nr 1

 

2. Wzór umowy – załącznik nr 2.

 

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

 

FORMULARZ OFERTOWY NA ZADANIE:

 

Wykonanie operatu dendrologicznego drzew i krzewów rosnących na terenie

Działki Nr 1327/3 położonej w Otmuchowie stanowiącej własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie RZGW we Wrocławiu

 

1. Oferuję wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami

opisu przedmiotu zamówienia, za kwotę w wysokości:

- netto :.................................................................................. zł

(słownie:.........................................................................................................................)

- podatek VAT .............. % w kwocie: .................................................zł

(słownie:.........................................................................................................................)

- brutto: ............................................................... zł

(słownie:.........................................................................................................................)

 

2. Wymagany termin realizacji umowy: do ..............................2012 r

 

3. Oświadczam, że:

– zawarte w „Zaproszeniu do składania ofert” warunki umowy akceptuję i

zobowiązuję się , w przypadku przyjęcia mojej oferty, do zawarcia umowy na w/w

warunkach,

– pozostaje związany z ofertą do 30 dni,

– zapoznałem się z treścią wzoru umowy i nie wnoszę do niego zastrzeżeń,

– posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także

dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

– znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

zamówienia,

– nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz z

postępowania o udzielenie zamówienia oraz przesłanek wynikających z art. 24 ust.

1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załącznikami do niniejszej umowy są następujące dokumenty:

 

1. kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o

wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają

wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione

nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

2. kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać

zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania

operatów dendrologicznych.

 

Upełnomocniony przedstawiciel

Przedsiębiorstwa

....................................................

( podpis i pieczęć)

 

 

 

 

Wykonawca :

1. Zarejestrowana nazwa : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2. Zarejestrowany adres :

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

3. Numer REGON : |___|___|___|___|___|___|___|___|___|

4. Numer NIP: |___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|

5. Numer telefonu : . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

6. Numer Faxu : . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

7. Nr e-mail: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

8. Numer konta bankowego : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Upełnomocniony przedstawiciel

Wykonawcy

 

...............................................

(podpis, pieczęć)

 

Data : .....................................

 

 

                                                                             Załącznik Nr 2 –Wzór umowy

 

 

 

UMOWA Nr........../2012 roku

 

Zawarta w dniu ..................... 2012. w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004

Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655), pomiędzy

Gminą  Otmuchów ul. Zamkowa 6 , 48-385 Otmuchów NIP: 753-00-13-735  zwaną dalej

Zamawiającym, reprezentowanym przez:

1. Jana Wożniaka – Burmistrza Otmuchowa

a

prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą..................................................................

z siedzibą ............................................................oraz posiadającą numer identyfikacyjny

NIP .................................. REGON .........................................

- zwaną w dalszej części Umowy Wykonawcą, zawarta została umowa o następującej treści:

§ 1

Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania operat dendrologiczny

drzew  rosnących na terenie nieruchomości oznaczonych działką nr 1327/3

Zgodnie z warunkami określonymi w postępowaniu o udzielenie zamówienia – z dnia ……………………………………oraz w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 .

§ 2

Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy określony w § 1 w terminie do dnia

…………………………………………………….

§ 3

1. Za wykonanie przedmiotu umowy strony ustalają:

Wynagrodzenie brutto w kwocie .............................zł

słownie : ..............................................................................................................

w tym podatek VAT w wysokości 22% w kwocie .......................................zł

§ 4

Zapłata za wykonanie przedmiotowego zadania objętego umową, którego cenę określono w §

3, nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 14 dni po otrzymaniu

faktury VAT, wystawionej przez Wykonawcę.

§ 5

Zamawiający oświadcza, że jest upoważniony do otrzymywania faktur VAT.

§ 6

Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 30% wartości zamówienia w

przypadku odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.

Wykonawca zapłaci Zamawiającemu w przypadku nie dotrzymania terminu umowy karę

umowną w wysokości 0,1 % wartości prac za każdy dzień zwłoki.

Łączna wartość kar umownych nie może przekroczyć 30% wartości zamówienia.

 § 7

Wszelkie zmiany niniejszej umowy, pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy

pisemnej i uzyskania zgody obu stron.

§8

Do spraw, które nie reguluje niniejsza umowa mają zastosowanie przepisy Kodeksu

Cywilnego.

§ 9

Wszelkie spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy rozstrzygane będą przez Sąd

właściwy dla Zamawiającego.

§ 10

Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym jeden egzemplarz

dla Wykonawcy i trzy egzemplarze dla Zamawiającego.

ZAMAWIAJĄCY                                                                                       WYKONAWCA

Urząd Miejski w Otmuchowie

ul. Zamkowa 6

48-385 Otmuchów

tel./fax. (77) 431 50 16; tel.: (77) 431 50 17

umig@otmuchow.pl  |  http://otmuchow.pl

Redakcja: 

  • Artur Banasiak
  • Bogusław Lis
  • Data aktualizacji: 2017-12-29 18:07:28
  • Licznik odwiedzin: 8378203