Otmuchów dnia 4.07.2012 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Dotyczy: Wykonania operatu dendrologicznego drzew i krzewów rosnących na terenie
nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w trwałym Zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu zlokalizowanej przy ul Warszawskiej 22 w Otmuchowie
Burmistrz Otmuchowa zaprasza do składania ofert na wykonanie operatu
dendrologicznego drzew gat. brzoza brodawkowata szt. 42 rosnących na terenie nieruchomości oznaczonej działką Nr 1327/3
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
• wykonaniu szczegółowej inwentaryzacji wszystkich drzew i krzewów rosnących na
wskazanym terenie;
• określeniu gatunków drzew i krzewów, dokonanie pomiaru ich podstawowych
parametrów dendrologicznych (pierśnice, tj. obwody pni zmierzone na wys. 1,3 m od
ziemi, średnice koron oraz wysokości drzew);
• ocenie i opisaniu stanu zdrowotnego – oddzielnie dla każdego zinwentaryzowanego
drzewa;
• naniesieniu lokalizacji drzew i krzewów na mapę sytuacyjno-wysokościową;
• wskazaniu drzew bezwzględnie zniszczonych,
-. wskazaniu drzew zniszczonych , lecz w myśl ustawy z dnia 16.04.2004 r o ochronie przyrody rokujących nadzieję na zachowanie żywotności lub odbudowanie korony
• sporządzenie dokumentacji fotograficznej (w zakresie dotyczącym najważniejszych
elementów przedstawionych w operacie; forma dokumentacji – w postaci zapisu
cyfrowego na płycie CD);
• zapewnienie bezpłatnej – niejako w formie rękojmi – pomocy (doradztwa) w zakresie
korzystania z operatu,
Termin wykonania zamówienia do dnia 17 sierpnia 2012 r
Do oferty należy dołączyć:
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6-mcy przed
upływem terminu składania ofert.
3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia następujące warunki:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Wypełniony i zaparafowany wzór umowy – załącznik nr 2.
Ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Operat dendrologiczny”.
Ofertę należy składać na adres: Urząd Miejski w Otmuchowie ul. Zamkowa 6
w nieprzekraczalnym terminie do 20.07.2012 r do godz. 10.00
Oferty zostaną otwarte w dniu 20.07.2012 r. o godz. 10.30, w siedzibie
Zamawiającego: Urząd Miasta w Otmuchowie
Kryterium wyboru oferty będzie najniższa cena za wykonanie usługi. Podana cena ( wraz z
podatkiem VAT ) jest stała i nie podlega zmianie ani negocjacji przez okres trwania umowy.
Cena winna uwzględniać wszystkie koszty poniesione w związku z wykonaniem niniejszego
zamówienia.
Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym, przez niego,
wymogom i o najniższej cenie.
W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany zleceniobiorca winien
podpisać umowę na realizację przedmiotowego zamówienia.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
Załączniki:
1. Formularz oferty – załącznik nr 1
2. Wzór umowy – załącznik nr 2.
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
FORMULARZ OFERTOWY NA ZADANIE:
Wykonanie operatu dendrologicznego drzew i krzewów rosnących na terenie
Działki Nr 1327/3 położonej w Otmuchowie stanowiącej własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie RZGW we Wrocławiu
1. Oferuję wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami
opisu przedmiotu zamówienia, za kwotę w wysokości:
- netto :.................................................................................. zł
(słownie:.........................................................................................................................)
- podatek VAT .............. % w kwocie: .................................................zł
(słownie:.........................................................................................................................)
- brutto: ............................................................... zł
(słownie:.........................................................................................................................)
2. Wymagany termin realizacji umowy: do ..............................2012 r
3. Oświadczam, że:
– zawarte w „Zaproszeniu do składania ofert” warunki umowy akceptuję i
zobowiązuję się , w przypadku przyjęcia mojej oferty, do zawarcia umowy na w/w
warunkach,
– pozostaje związany z ofertą do 30 dni,
– zapoznałem się z treścią wzoru umowy i nie wnoszę do niego zastrzeżeń,
– posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także
dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
– znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
– nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz z
postępowania o udzielenie zamówienia oraz przesłanek wynikających z art. 24 ust.
1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załącznikami do niniejszej umowy są następujące dokumenty:
1. kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać
zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania
operatów dendrologicznych.
Upełnomocniony przedstawiciel
Przedsiębiorstwa
....................................................
( podpis i pieczęć)
Wykonawca :
1. Zarejestrowana nazwa : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. Zarejestrowany adres :
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3. Numer REGON : |___|___|___|___|___|___|___|___|___|
4. Numer NIP: |___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|
5. Numer telefonu : . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
6. Numer Faxu : . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7. Nr e-mail: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
8. Numer konta bankowego : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Upełnomocniony przedstawiciel
Wykonawcy
...............................................
(podpis, pieczęć)
Data : .....................................
Załącznik Nr 2 –Wzór umowy
UMOWA Nr........../2012 roku
Zawarta w dniu ..................... 2012. w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655), pomiędzy
Gminą Otmuchów ul. Zamkowa 6 , 48-385 Otmuchów NIP: 753-00-13-735 zwaną dalej
Zamawiającym, reprezentowanym przez:
1. Jana Wożniaka – Burmistrza Otmuchowa
a
prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą..................................................................
z siedzibą ............................................................oraz posiadającą numer identyfikacyjny
NIP .................................. REGON .........................................
- zwaną w dalszej części Umowy Wykonawcą, zawarta została umowa o następującej treści:
§ 1
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania operat dendrologiczny
drzew rosnących na terenie nieruchomości oznaczonych działką nr 1327/3
Zgodnie z warunkami określonymi w postępowaniu o udzielenie zamówienia – z dnia ……………………………………oraz w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 .
§ 2
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy określony w § 1 w terminie do dnia
…………………………………………………….
§ 3
1. Za wykonanie przedmiotu umowy strony ustalają:
Wynagrodzenie brutto w kwocie .............................zł
słownie : ..............................................................................................................
w tym podatek VAT w wysokości 22% w kwocie .......................................zł
§ 4
Zapłata za wykonanie przedmiotowego zadania objętego umową, którego cenę określono w §
3, nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 14 dni po otrzymaniu
faktury VAT, wystawionej przez Wykonawcę.
§ 5
Zamawiający oświadcza, że jest upoważniony do otrzymywania faktur VAT.
§ 6
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 30% wartości zamówienia w
przypadku odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu w przypadku nie dotrzymania terminu umowy karę
umowną w wysokości 0,1 % wartości prac za każdy dzień zwłoki.
Łączna wartość kar umownych nie może przekroczyć 30% wartości zamówienia.
§ 7
Wszelkie zmiany niniejszej umowy, pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy
pisemnej i uzyskania zgody obu stron.
§8
Do spraw, które nie reguluje niniejsza umowa mają zastosowanie przepisy Kodeksu
Cywilnego.
§ 9
Wszelkie spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy rozstrzygane będą przez Sąd
właściwy dla Zamawiającego.
§ 10
Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym jeden egzemplarz
dla Wykonawcy i trzy egzemplarze dla Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Urząd Miejski w Otmuchowie
ul. Zamkowa 6
48-385 Otmuchów
tel./fax. (77) 431 50 16; tel.: (77) 431 50 17
Pomocne linki :
Redakcja: