BURMISTRZ OTMUCHOWA
zaprasza do
składania ofert na obsługę techniczną imprezy „Dożynki Gminne Otmuchów ‘2013”,
które odbędą się na Stadionie Miejskim w Otmuchowie w dniu 25.08.2013r.
1. Usługa obejmuje :
a) dostarczenie i montaż sceny o wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10m na płycie boiska
sportowego na Stadionie Miejskim w Otmuchowie w dniu 23.08.2013r. do godz. 20.00 oraz
jej demontaż do godz. 8.00 dnia 26.08.2013r.
b) montaż nagłośnienia sceny o mocy minimum 10 KW (na stronę) do godz. 8.00 dnia
25.08.2013r. oraz zapewnienie jego obsługi do czasu zakończenia imprezy.
c) montaż oświetlenia sceny do godz. 8.00. dnia 25.08.2013r. oraz zapewnienie jego obsługi
do czasu zakończenia imprezy.
- Wykonawca usługi zobowiązany jest zapewnić realizację zakresu usług określonych pkt. 1 ppkt. b, c w dniu 25 sierpnia 2013r. (niedziela) od godz. 8.00 do godz. 01.00 dnia 26 sierpnia 2013r.
2. O wyborze oferty decydować będzie cena brutto oraz przyjęcie warunków określonych
w pkt. 1.
3. Oferty należy składać w zaklejonych kopertach na adres : Urząd Miejski w Otmuchowie ul. Zamkowa 6; 48-385 Otmuchów z dopiskiem „ OFERTA - Dożynki Gminne Otmuchów ‘2013”, w terminie do dnia 18 lipca 2013r. do godz. 10.00 w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Otmuchowie ul. Zamkowa 6; 48-385 Otmuchów.
4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.07.2013r. o godz. 10.15. w Urzędzie Miejskim
w Otmuchowie ul. Zamkowa 6 p. Nr 5.
Urząd Miejski zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru ofert przed terminem
określonym w pkt. 3, bez podania przyczyn.
Urząd Miejski w Otmuchowie
ul. Zamkowa 6
48-385 Otmuchów
tel./fax. (77) 431 50 16; tel.: (77) 431 50 17
Pomocne linki :
Redakcja: