Czwartek, 4 styczeń 2018 
Imieniny:

Dostawy 2013

Budowa mieszkań komunalnych w miejscowości Maciejowice etap V - I piętro (ściany + strop) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bloki SILKA M24 34x24x19 cm-szt.2360; Bloki scien.SILKA E8 kl.15 33,3x20,0x8 cm - szt.900; Nadproża prefabrykowane długość 1,50 m - szt.20; Nadproża prefabrykowane długość 2,50 m - szt.4;Nadproża prefabrykowane długość 3,00 m-szt.7;Nadproża prefabrykowane długość 3,30 m-szt.4;Zaprawa do silikat.AZ 112 worek 25 kg-szt.300; Zaprawa cementowa worek 25kg-szt.240; Pręty okrągłe gładkie Ø 6 mm(strzemiona) - kg 1700,00; Pręty okrągłe do zbrojenia betonu żebrowane śr.12 mm - kg 1470,00;Pręty okrągłe do zbrojenia betonu żebrowane śr.14 mm - kg 3400,00; Schody żelbetowe biegów 6+spoczynki - kpl 3,00; Płyty stropowe żelbetowe-systemowe ( FILIGRAN)-m² 482,67; Beton zwykły z kruszywa naturalnego -m² 10,64; Komin Schiedel R.P.20cm 3,5 mb- kpl 1,00

Otmuchów: Budowa mieszkań komunalnych w miejscowości Maciejowice etap V - I piętro (ściany + strop)
Numer ogłoszenia: 103399 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otmuchów , ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów, woj. opolskie, tel. 077 4315016, faks 077 4315017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.probip.otmuchow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa mieszkań komunalnych w miejscowości Maciejowice etap V - I piętro (ściany + strop).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bloki SILKA M24 34x24x19 cm-szt.2360; Bloki scien.SILKA E8 kl.15 33,3x20,0x8 cm - szt.900; Nadproża prefabrykowane długość 1,50 m - szt.20; Nadproża prefabrykowane długość 2,50 m - szt.4;Nadproża prefabrykowane długość 3,00 m-szt.7;Nadproża prefabrykowane długość 3,30 m-szt.4;Zaprawa do silikat.AZ 112 worek 25 kg-szt.300; Zaprawa cementowa worek 25kg-szt.240; Pręty okrągłe gładkie Ø 6 mm(strzemiona) - kg 1700,00; Pręty okrągłe do zbrojenia betonu żebrowane śr.12 mm - kg 1470,00;Pręty okrągłe do zbrojenia betonu żebrowane śr.14 mm - kg 3400,00; Schody żelbetowe biegów 6+spoczynki - kpl 3,00; Płyty stropowe żelbetowe-systemowe ( FILIGRAN)-m² 482,67; Beton zwykły z kruszywa naturalnego -m² 10,64; Komin Schiedel R.P.20cm 3,5 mb- kpl 1,00.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 24.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, winien jest wnieść wadium o wartości 2.000,00 zł (dwa tysiące zł.) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Otmuchów 37 8872 0003 0000 0260 2000 0040.4.Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto bankowe zamawiającego. 5.Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.6.Wykonawca zobowiązany jest podać nr rachunku bankowego na które ma nastąpić zwrot wadium.7. Zwrot wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg.formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg.formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg.formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg.formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg.formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.probip.otmuchow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; pok. nr 1 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; sekretariat Burmistrza Otmuchowa pok. nr 11 ( I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Burmistrz

(-)

Jan Woźnak

ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA
Liczba odsłon: 356

Urząd Miejski w Otmuchowie

ul. Zamkowa 6

48-385 Otmuchów

tel./fax. (77) 431 50 16; tel.: (77) 431 50 17

umig@otmuchow.pl  |  http://otmuchow.pl

Redakcja: 

  • Artur Banasiak
  • Bogusław Lis
  • Data aktualizacji: 2017-12-29 18:07:28
  • Licznik odwiedzin: 8378740