Czwartek, 4 styczeń 2018 
Imieniny:

Usługi 2013

Obsługa linii komunikacyjnej transportu zbiorowego trasa : Otmuchów - Nieradowice - Maciejowice - Lasowice - Janowa - Starowice - Malerzowice Małe - Grądy - Rysiowice Ulanowice - Otmuchów w 2014r Numer ogłoszenia: 265071 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.otmuchow.probip.pl


Otmuchów: Obsługa linii komunikacyjnej transportu zbiorowego trasa : Otmuchów - Nieradowice - Maciejowice - Lasowice - Janowa - Starowice - Malerzowice Małe - Grądy - Rysiowice Ulanowice - Otmuchów w 2014r
Numer ogłoszenia: 265071 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otmuchów , ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów, woj. opolskie, tel. 077 4315016, faks 077 4315017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otmuchow.probip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa linii komunikacyjnej transportu zbiorowego trasa : Otmuchów - Nieradowice - Maciejowice - Lasowice - Janowa - Starowice - Malerzowice Małe - Grądy - Rysiowice Ulanowice - Otmuchów w 2014r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Gminy Otmuchów w zakresie zbiorowego transportu osób na trasie: Otmuchów (ul. Mickiewicza) - Nieradowice - Maciejowice - Janowa - Starowice - Malarzowice Małe - Grądy - Siedlec - Rysiowice - Goraszowice - Ulanowice - Otmuchów (ul. Mickiewicza). 2.Linia komunikacyjna obsługiwana będzie 3. kursami odbywającymi się w dni powszednie. Godziny odjazdów z przystanku początkowego: godz.: 6.00; 10.00; 14.00. 3.W czasie realizacji zamówienia Zamawiający planuje przejechanie przez Wykonawcę w granicach administracyjnych Gminy Otmuchów rocznie około 35 500 km, do których przewiduje dopłatę do jednego wozokilometra. 4.Wykonawca w odpowiedzi na zamówienie przedłoży Zamawiającemu ofertę wysokości dopłaty do jednego wozokilometra, która stanowić będzie podstawowe kryterium oceny złożonej oferty. 5.Autobusy kursujące na trasach gminnych będą ogólnie dostępne. 6.Autobusy zatrzymywać się będą na istniejących przystankach po uprzednim uzyskaniu przez Wykonawcę zgody ich zarządcy oraz w nowych miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 7.Po podpisaniu umowy z Wykonawcą na świadczenie powszechnie dostępnych usług przewozowych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Otmuchów Wykonawca podaje rozkład jazdy do publicznej wiadomości przez ogłoszenia na wszystkich wymienionych w rozkładzie jazdy przystankach. 8.Należność za przejazd będzie pobierana przez Wykonawcę zgodnie z cennikiem opłat, a pasażer otrzymuje potwierdzenie wniesienia opłaty w postaci biletu wydanego zgodnie z przepisami o kasach rejestrujących. 9.Środki przewozowe służące do przewozu osób muszą być przystosowane do wymogów ustawy o transporcie drogowym. 10.Dla zabezpieczenia obsługi linii komunikacyjnych Wykonawca musi posiadać lub dysponować min. 2. (dwoma) o minimalnej ilości 19. (dziewiętnastu) miejsc pasażerskich autobusami przystosowanymi i dopuszczonymi do przewozu osób..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, winien jest wnieść wadium o wartości 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie Wykonawcy.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie Wykonawcy.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi dysponować min. 2. (dwoma) o minimalnej ilości 19. (dziewiętnastu) miejsc pasażerskich autobusami przystosowanymi i dopuszczonymi do przewozu osób. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie Wykonawcy oraz wykaz pojazdów stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ,
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie Wykonawcy.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otmuchow.probip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; pok. nr 8 ( I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; sekretariat Burmistrza Otmuchowa pok. nr 11 (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA

Urząd Miejski w Otmuchowie

ul. Zamkowa 6

48-385 Otmuchów

tel./fax. (77) 431 50 16; tel.: (77) 431 50 17

umig@otmuchow.pl  |  http://otmuchow.pl

Redakcja: 

  • Artur Banasiak
  • Bogusław Lis
  • Data aktualizacji: 2017-12-29 18:07:28
  • Licznik odwiedzin: 8376831