Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Otmuchów: Sfinansowanie zobowiązań Gminy Otmuchów poprzez przejęcie długu z tytułu kredytu i pożyczki na podstawie art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego przez instytucję będącą Bankiem w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe
Numer ogłoszenia: 19822 - 2016; data zamieszczenia: 28.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otmuchów , ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów, woj. opolskie, tel. 077 4315016, faks 077 4315017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sfinansowanie zobowiązań Gminy Otmuchów poprzez przejęcie długu z tytułu kredytu i pożyczki na podstawie art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego przez instytucję będącą Bankiem w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na wierzytelności objęte przedmiotem zamówienia składają się wierzytelności, które powstały z tytułu zobowiązań wobec Banku oraz Skarbu Państwa wynikających z zaciągniętego kredytu i pożyczki, zawartych przez Zamawiającego z jego Wierzycielami, których wykaz stanowi Załącznik nr 1 do projektu umowy, obejmujące należności główne w łącznej wysokości 2 320 000,00 zł (słownie: dwa miliony trzysta dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100). Zamawiający uzyskał pisemną zgodę Rady Miejskiej w Otmuchowie wyrażoną w uchwale Nr X/86/2015 z dnia 27 listopada 2015 r. na dokonanie czynności prawnych będących przedmiotem niniejszej Umowy. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązuje się dokonać zapłaty na rzecz Wierzycieli, o których mowa w § 1. ust. 2 projektu umowy, dnia 29 lutego 2016 r., pod warunkiem ustanowienia zabezpieczenia, o którym mowa w § 8 projektu umowy. Zamawiający wyraża niniejszym zgodę na dokonywanie przez Wykonawcę zapłaty wszystkich kwot wierzytelności, o których mowa w § 1. ust. 3 projektu Umowy w celu wstąpienia przez Wykonawcę co do zapłaconych kwot w prawa zaspokojonych Wierzycieli wymienionych w Załączniku nr 1 do projektu Umowy, w trybie art. 518 § 1. pkt 3 kodeksu cywilnego. Zamawiający zobowiązuje się dokonać spłaty wierzytelności przysługujących Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego w następujących terminach i kwotach: w dniu 29 luty 2016 r., w kwocie 20 000,00 zł, w dniu 31 marzec 2016 r., w kwocie 230 000,00 zł, w dniu 30 kwietnia 2016 r., w kwocie 90 000,00 zł. w dniu 31 maja 2016 r., w kwocie 90 000,00 zł. w dniu 30 czerwiec 2016 r., w kwocie 92 000,00 zł, w dniu 31 lipiec 2016 r., w kwocie 92 000,00 zł. w dniu 31 sierpień 2016 r., w kwocie 20 000,00 zł. w dniu 30 wrzesień 2016 r., w kwocie 169 000,00 zł, w dniu 31 październik 2016 r., w kwocie 99 000,00 zł. w dniu 30 listopad 2016 r., w kwocie 99 000,00 zł, w dniu 31 grudnia 2016 r., w kwocie 99 000,00 zł. w roku 2017 - 12 rat w wysokości 20 000,00 zł każda płatna na ostatni dzień miesiąca, w roku 2018 - 12 rat w wysokości 20 000,00 zł każda płatna na ostatni dzień miesiąca, w roku 2019 - 12 rat w wysokości 20 000,00 zł każda płatna na ostatni dzień miesiąca, w roku 2020 - 12 rat w następujących wysokościach: rata 20 000,00 zł do dnia 31 stycznia 2020 r. rata 40 000,00 zł do dnia 28 luty 2020 r. rata 40 000,00 zł do dnia 31 marzec 2020 r. rata 50 000,00 zł do dnia 30 kwietnia 2020 r. rata 50 000,00 zł do dnia 31 maj 2020 r. rata 50 000,00 zł do dnia 30 czerwca 2020 r. rata 50 000,00 zł do dnia 31 lipca 2020 r. rata 50 000,00 zł do dnia 31 sierpnia 2020 r. rata 50 000,00 zł do dnia 30 września 2020 r. rata 50 000,00 zł do dnia 31 października 2020 r. rata 50 000,00 zł do dnia 30 listopada 2020 r. Odsetki naliczane będą na koniec każdego miesiąca, od kwoty zadłużenia. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w każdym okresie rozliczeniowym w stosunku do ilości dni w roku (przyjmuje się, że każdy rok liczy 365 dni). W przypadku, gdy termin upływa w dniu wolnym ustawowo od pracy, uważa się, że termin spłaty został zachowany, jeżeli spłata rat i odsetek wraz z prowizją nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. Z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wyklucza się zapłatę jakiejkolwiek prowizji. Do oferty należy dołączyć szczegółowy harmonogram spłaty wierzytelności, Termin wykonania zamówienia: od 29 lutego 2016 r. do 30 listopada 2020 roku.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
szczegółowy harmonogram spłaty wierzytelności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy (w formie aneksu) w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdy dotyczyć ona będzie: 1.Możliwości wcześniejszej spłaty zobowiązania - bez ponoszenia dodatkowych kosztów, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia wykonania zamówienia. W przypadku wcześniejszej spłaty zobowiązania zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie 7 dni przed planowaną spłatą. 2.Możliwość zmiany harmonogramu spłaty, bez pobierania dodatkowych opłat z tego tytułu. 3.Możliwość przesunięcia terminu spłacenia wierzytelności Gminy z dnia 11 stycznia 2016 r. - w przypadku niemożliwości zawarcia umowy spowodowanej przedłużającą się procedurą przetargową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otmuchow.probip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6 w pokoju nr 2 (parter)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6 w pokoju nr 11 (I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Gmina Otmuchów
Urząd Miejski w Otmuchowie
ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów
tel. (077) 4315017, tel./fax ( 77) 4315016
Nr zamówienia 1/2016
S P E C Y F I K A C J A
istotnych warunków zamówienia publicznego
(SIWZ)
....................................................
Zatwierdzam
Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
Otmuchów, dnia 28 stycznia 2016 r.
Rozdział I
Gmina Otmuchów - Urząd Miejski w Otmuchowie
ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów tel. (77) 4315017, tel./fax (77) 4315016
PRZETARG NIEOGRANICZONY - stosuje się przepisy ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164).
Na wierzytelności objęte przedmiotem zamówienia składają się wierzytelności, które powstały z tytułu zobowiązań wobec Banku oraz Skarbu Państwa wynikających z zaciągniętego kredytu i pożyczki, zawartych przez Zamawiającego z jego Wierzycielami, których wykaz stanowi Załącznik nr 1 do projektu umowy, obejmujące należności główne w łącznej wysokości 2 320 000,00 zł (słownie: dwa miliony trzysta dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100).
Zamawiający uzyskał pisemną zgodę Rady Miejskiej w Otmuchowie wyrażoną w uchwale Nr X/86/2015 z dnia 27 listopada 2015 r. na dokonanie czynności prawnych będących przedmiotem niniejszej Umowy.
Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązuje się dokonać zapłaty na rzecz Wierzycieli, o których mowa w § 1. ust. 2 projektu umowy, dnia 29 lutego 2016 r., pod warunkiem ustanowienia zabezpieczenia, o którym mowa w § 8 projektu umowy.
Zamawiający wyraża niniejszym zgodę na dokonywanie przez Wykonawcę zapłaty wszystkich kwot wierzytelności, o których mowa w § 1. ust. 3 projektu Umowy w celu wstąpienia przez Wykonawcę co do zapłaconych kwot w prawa zaspokojonych Wierzycieli wymienionych w Załączniku nr 1 do projektu Umowy, w trybie art. 518 § 1. pkt 3 kodeksu cywilnego.
Zamawiający zobowiązuje się dokonać spłaty wierzytelności przysługujących Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego w następujących terminach i kwotach:
- w dniu 29 luty 2016 r., w kwocie 20 000,00 zł,
- w dniu 31 marzec 2016 r., w kwocie 230 000,00 zł,
- w dniu 30 kwietnia 2016 r., w kwocie 90 000,00 zł.
- w dniu 31 maja 2016 r., w kwocie 90 000,00 zł.
- w dniu 30 czerwiec 2016 r., w kwocie 92 000,00 zł,
- w dniu 31 lipiec 2016 r., w kwocie 92 000,00 zł.
- w dniu 31 sierpień 2016 r., w kwocie 20 000,00 zł.
- w dniu 30 wrzesień 2016 r., w kwocie 169 000,00 zł,
- w dniu 31 październik 2016 r., w kwocie 99 000,00 zł.
- w dniu 30 listopad 2016 r., w kwocie 99 000,00 zł,
- w dniu 31 grudnia 2016 r., w kwocie 99 000,00 zł.
- w roku 2017 – 12 rat w wysokości 20 000,00 zł każda płatna na ostatni dzień miesiąca,
- w roku 2018 – 12 rat w wysokości 20 000,00 zł każda płatna na ostatni dzień miesiąca,
- w roku 2019 – 12 rat w wysokości 20 000,00 zł każda płatna na ostatni dzień miesiąca,
- w roku 2020 – 12 rat w następujących wysokościach:
rata 20 000,00 zł do dnia 31 stycznia 2020 r.
rata 40 000,00 zł do dnia 28 luty 2020 r.
rata 40 000,00 zł do dnia 31 marzec 2020 r.
rata 50 000,00 zł do dnia 30 kwietnia 2020 r.
rata 50 000,00 zł do dnia 31 maj 2020 r.
rata 50 000,00 zł do dnia 30 czerwca 2020 r.
rata 50 000,00 zł do dnia 31 lipca 2020 r.
rata 50 000,00 zł do dnia 31 sierpnia 2020 r.
rata 50 000,00 zł do dnia 30 września 2020 r.
rata 50 000,00 zł do dnia 31 października 2020 r.
rata 50 000,00 zł do dnia 30 listopada 2020 r.
Odsetki naliczane będą na koniec każdego miesiąca, od kwoty zadłużenia.
Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w każdym okresie rozliczeniowym w stosunku do ilości dni w roku (przyjmuje się, że każdy rok liczy 365 dni).
W przypadku, gdy termin upływa w dniu wolnym ustawowo od pracy, uważa się, że termin spłaty został zachowany, jeżeli spłata rat i odsetek wraz z prowizją nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty.
Z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wyklucza się zapłatę jakiejkolwiek prowizji.
Do oferty należy dołączyć szczegółowy harmonogram spłaty wierzytelności,
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
1.2. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,
1.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć (dołączyć do oferty):
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz,
b) Zezwolenie na prowadzenie działalności w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej siwz
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp., albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej siwz
W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym od wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013r. poz. 231).
1) Zgodnie z wyborem Zamawiającego, w niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
2) W przypadku przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem lub drogą elektroniczna, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, udzielić wyjaśnień, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Po tym terminie Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, oraz zamieszcza na stronie internetowej na której udostępniona jest specyfikacja.
2) W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie zamawiającego.
3) Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.
1) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić treść niniejszej SIWZ. Dokonaną w ten sposób zmianę zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, oraz zamieszcza na stronie internetowej na której udostępniona jest SIWZ.
2) Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach.
3) O przedłużeniu terminu składania ofert zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich wykonawców, którym przekazał niniejszą SIWZ, oraz zamieszcza na stronie internetowej na której udostępniona jest specyfikacja.
1) Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
2) Godziny w których można uzyskać inf.: poniedziałek 8:00-15:00, wtorek-piątek 8:00-14:00,
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
a) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ + szczegółowy harmonogram spłaty wierzytelności,
b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
d) dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszej SIWZ.
1. Miejsce oraz termin składania ofert - Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; sekretariat Burmistrza Otmuchowa pok. nr 11 ( I piętro) - do dnia 15 lutego 2016 r. do godziny 9:00.
1) Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco: „Usługi finansowe. Nie otwierać przed dniem: 15.02.2016r. godzina 9:15”.
2) Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy
3) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę.
4) Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisane koperty(paczki) zawierające zmiany należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem "ZMIANA". W przypadku złożenia kilku „ZMIAN” kopertę (paczkę) każdej „ZMIANY” należy dodatkowo opatrzyć napisem „zmiana nr .....”.
5) Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę (paczkę) zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem "WYCOFANIE".
2. Miejsce oraz termin otwarcia ofert - Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6 w pokoju nr 12 (I piętro) w dniu 15 lutego 2016 r. o godzinie 9:15.
1) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2) W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert nie będą otwierane koperty (paczki) zawierające oferty, których dotyczy "WYCOFANIE". Takie oferty zostaną odesłane Wykonawcom bez otwierania.
3) Koperty (paczki) oznakowane dopiskiem "ZMIANA" zostaną otwarte przed otwarciem kopert (paczek) zawierających oferty, których dotyczą te zmiany. Po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian zmiany zostaną dołączone do oferty.
4) W trakcie otwierania kopert z ofertami zamawiający każdorazowo ogłosi obecnym:
Powyższe informacje zostaną odnotowane w protokole postępowania przetargowego.
5) Na wniosek Wykonawców, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, Zamawiający przekazuje im niezwłocznie informacje, o których mowa powyżej
6) Ofertę złożoną po terminie zamawiający zwróci niezwłocznie.
1) Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN.
2) Cena uwzględnia wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz winna obejmować wszelkie koszty związane ze spłatą wierzytelności, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
3) Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4) Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1 |
Cena ( C ) |
100 % |
100 punktów |
W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Pi (C) = • Max (C)
gdzie:
Pi(C) |
ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena"; |
Cmin |
najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; |
Ci |
cena oferty "i"; |
Max (C) |
maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium "Cena". |
1) Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
2) Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.
3) Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonym dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w w stosunku do przedmiotu zamówienia.
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem treści następnego punktu, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
2) Zamawiający poprawia w ofercie :
a) oczywiste omyłki pisarskie
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodującą istotnej zmiany w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
1) Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosował będzie wyłącznie zasady i kryteria określone w SIWZ.
2) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
3) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację ,
b) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone podając uzasadnbienie faktyczne i prawne,
c) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
1) wyszczególnienie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
2) określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być zrealizowanie zamówienia),
3) określenie czasu obowiązywania umowy konsorcjum (co najmniej okres przed podpisaniem umowy + okres realizacji zamówienia + okres gwarancji),
4) określenie lidera konsorcjum (powinien nim być Pełnomocnik wskazany w ofercie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),
5) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu rękojmi za wady,
6) zapis mówiący, że Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy (w formie aneksu) w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdy dotyczyć ona będzie:
Wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 180 ust. 2 pkt. 2 – 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) przysługuje odwołanie wyłącznie wobec czynności:
1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia,
3) odrzucenia oferty odwołującego.
Rozdział II - Informacje uzupełniające
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w postępowaniu.
2. Maksymalna liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej;
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3, oraz okoliczności, po których zaistnieniu będą one udzielane, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień;
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
4. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie;
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w postępowaniu.
5. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną; umig@otmuchow.pl
6. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych;
Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
7. Aukcja elektroniczną:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
8. Wysokość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający przewiduje ich zwrot.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Rozdział III - wykaz załączników do swiz.
Załącznik nr 1 do SWIZ - Projekt umowy
PROJEKT/ISTOTNE POSTANOWIENIA
Umowa Nr……. zawarta w ……… dnia ………. r. pomiędzy:
Gminą Otmuchów, Urząd Miejski w Otmuchowie z siedzibą w Otmuchowie ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów, REGON 531412881 NIP 7532388623, którą reprezentuje:
Pan Jan Woźniak |
Burmistrz Otmuchowa |
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy – Pana Sebastiana Saleckiego,
zwaną dalej „Zamawiającym”,
a
……………………… z siedzibą w ……………., ul. ……………, …………………, wpisaną do rejestru przedsiębiorstw Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w ……………………. Pod numerem KRS …………………., posiadającą NIP ……………………., REGON ………………………..
Reprezentowaną przez:
1. …………………………………………
2. …………………………………………
zwaną dalej „Wykonawcą”
zwanymi dalej łącznie „Stronami” lub pojedynczo „Stroną”
o następującej treści:
§ 1.
§ 2.
§ 4.
W razie uchybienia przez Zamawiającego terminom i wysokości płatności rat określonych w § 3 oraz § 5. Umowy przekraczającego 45 dni, Wykonawcy przysługuje możliwość postawienia umowy w stan natychmiastowej wymagalności, po uprzednim wyznaczeniu zamawiającemu dodatkowego terminu nie krótszego niż 45 dni.
§ 5.
Zamawiający zobowiązuje się dokonać spłaty wierzytelności przysługujących Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego w następujących terminach i kwotach:
- w dniu 29 luty 2016 r., w kwocie 20 000,00 zł,
- w dniu 31 marzec 2016 r., w kwocie 230 000,00 zł,
- w dniu 30 kwietnia 2016 r., w kwocie 90 000,00 zł.
- w dniu 31 maja 2016 r., w kwocie 90 000,00 zł.
- w dniu 30 czerwiec 2016 r., w kwocie 92 000,00 zł,
- w dniu 31 lipiec 2016 r., w kwocie 92 000,00 zł.
- w dniu 31 sierpień 2016 r., w kwocie 20 000,00 zł.
- w dniu 30 wrzesień 2016 r., w kwocie 169 000,00 zł,
- w dniu 31 październik 2016 r., w kwocie 99 000,00 zł.
- w dniu 30 listopad 2016 r., w kwocie 99 000,00 zł,
- w dniu 31 grudnia 2016 r., w kwocie 99 000,00 zł.
- w roku 2017 – 12 rat w wysokości 20 000,00 zł każda płatna na ostatni dzień miesiąca,
- w roku 2018 – 12 rat w wysokości 20 000,00 zł każda płatna na ostatni dzień miesiąca,
- w roku 2019 – 12 rat w wysokości 20 000,00 zł każda płatna na ostatni dzień miesiąca,
- w roku 2020 – 12 rat w następujących wysokościach:
rata 20 000,00 zł do dnia 31 stycznia 2020 r.
rata 40 000,00 zł do dnia 28 luty 2020 r.
rata 40 000,00 zł do dnia 31 marzec 2020 r.
rata 50 000,00 zł do dnia 30 kwietnia 2020 r.
rata 50 000,00 zł do dnia 31 maj 2020 r.
rata 50 000,00 zł do dnia 30 czerwca 2020 r.
rata 50 000,00 zł do dnia 31 lipca 2020 r.
rata 50 000,00 zł do dnia 31 sierpnia 2020 r.
rata 50 000,00 zł do dnia 30 września 2020 r.
rata 50 000,00 zł do dnia 31 października 2020 r.
rata 50 000,00 zł do dnia 30 listopada 2020 r.
§ 7.
a) odsetki, o których mowa w § 6.,
b) odsetki umowne, o których mowa w § 3.,
c) kwota należności głównych, począwszy od najdawniej wymagalnej.
§ 8.
§ 9.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy (w formie aneksu) w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdy dotyczyć ona będzie:
§ 10.
Załącznik nr 1 do Umowy
Wykaz pierwotnych Wierzytelności składających się na należność główną w łącznej wysokości 2 320 000,00 zł (słownie: dwa miliony trzysta dwadzieścia tysięcy 00/100 zł)
Lp |
Wierzyciel |
Rodzaj zobowiązania |
Kwota zobowiązania |
Nr umowy |
Nr rachunku Wierzyciela |
1. |
Skarb Państwa |
pożyczka |
880 000,00 |
Umowa z 16 lipca 2004 r. |
64 1010 1010 0075 9113 3920 0000 |
2. |
Bank Spółdzielczy w Otmuchowie |
Kredyt długoterminowy |
1 440 000,00 |
Umowa o kredyt długoterminowy w rachunku kredytowym nr 260/1/2012 |
10 8872 0003 0000 0260 1000 0020 |
|
Razem |
|
2 320 000,00 |
|
|
Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz oferty
....................................................................
Nazwa i adres oferenta
..................................................
(miejscowość i data )
wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego
pod Nr KRS : .........................................................
lub wpisanym do ewidencji działalności gospodarczej
pod Nr ............................. z dnia .........................
REGON .................................................................
telefon ............................... faks .................
E-mail .................................................................
Gmina Otmuchów
Urząd Miejski w Otmuchowie
ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów
1. Oferujemy wykonanie usługi na następujących warunkach:
1.1. Okres finansowania od 29 lutego 2016 r. do 30 listopada 2020 r.,
1.2. Oprocentowanie według stawki WIBOR 1M z dnia 26 stycznia 2016 r. – tj. 1,61 % + stała marża ……….. p.p. = …………%, co stanowi kwotę ………………………………….. zł
Całkowity koszt realizacji usługi ............................................................ zł
(słownie:.................................................................................................. zł)
Szczegółowy harmonogram spłaty wierzytelności, sporządzony zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik do niniejszej oferty.
Oświadczamy, że powyższe ceny zawierają wszystkie koszty jakie ponosi zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty.
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowieniami wzoru umowy, określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy zgodnej z niniejszym wzorem i naszą ofertą.
Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ.
Oświadczamy, że przyjmujemy warunki realizacji zamówienia określone w SIWZ.
Informujmy, iż nie powierzymy do wykonania podwykonawcom żadnej części niniejszego zamówienia[1].
Informujemy, iż następujące części niniejszego zamówienia powierzymy do wykonania podwykonawcom 1:
Lp. |
Nazwa części zamówienia |
1
|
|
2
|
|
3
|
|
Oferta została złożona na ......... stronach parafowanych i kolejno ponumerowanych od nr .............. do nr........................
Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:
1)...........................
2)...........................
..)...........................
..………………………………………………………………………………………
(podpis oferenta lub podpis osoby/ ób uprawnionej /ych do reprezentowania oferenta )
Załącznik Nr 3 do SIWZ - Formularz oświadczenia art. 22
OŚWIADCZENIA
oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
...................................., dnia .....................................
……………………..……………………………………………. podpis osoby/ób uprawnionej/ych do reprezentowania oferenta
*) niepotrzebne skreślić
Załącznik Nr 4 do SIWZ - Formularz oświadczenia art. 24
OŚWIADCZENIE
oświadczamy że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164)
...................................., dnia .....................................
……………………..……………………………………………. podpis osoby/ób uprawnionej/ych do reprezentowania oferenta
*) niepotrzebne skreślić
Załącznik nr 5 – formularz oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej.
OŚWIADCZENIE
w rozumieniu ustawy z dnia 16 luty 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331 ze zmianami) oświadczam, że należę do grupy kapitałowej/ nie należę do grupy kapitałowej*.
W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej, zobowiązany jest złożyć wraz z Ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp.
...................................., dnia .....................................
……………………..……………………………………………. podpis osoby/ób uprawnionej/ych do reprezentowania oferenta
* niepotrzebne skreślić
Załącznik nr 6 do SWIZ –IPZ
Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia
W formie oddzielnych plików sporządzonych w pdf
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2016-01-28 15:07 Liczba pobrań: 33
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2016-01-28 15:07 Liczba pobrań: 26
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2016-01-28 15:07 Liczba pobrań: 22
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2016-01-28 15:07 Liczba pobrań: 17
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2016-01-28 15:07 Liczba pobrań: 18
załączył(a): Artur Banasiak dnia: 2016-01-28 15:07 Liczba pobrań: 17
załączył(a): Bogusław Lis dnia: 2016-02-03 07:31 Liczba pobrań: 8
Urząd Miejski w Otmuchowie
ul. Zamkowa 6
48-385 Otmuchów
tel./fax. (77) 431 50 16; tel.: (77) 431 50 17
Pomocne linki :
Redakcja: