Czwartek, 4 styczeń 2018 
Imieniny:

Usługi 2012

Autor: b/d
Data wytworzenia informacji: b/d
Opublikował: Bogusław Lis
tel. 0
e-mail: boguslaw.lis@otmuchow.pl
Data publikacji: 2012-02-20 11:33:00
Wyświetl historię zmian »
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.700.000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych 00/100) na finansowanie wydatków inwestycyjnych Numer ogłoszenia: 460690 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012 - UWAGA zmiany!!!

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.otmuchow.probip.pl


Otmuchów: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.700.000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych 00/100) na finansowanie wydatków inwestycyjnych
Numer ogłoszenia: 460690 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otmuchów , ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów, woj. opolskie, tel. 077 4315016, faks 077 4315017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otmuchow.probip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.700.000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych 00/100) na finansowanie wydatków inwestycyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.700.000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych) na finansowanie wydatków inwestycyjnych zgodnie z uchwałą Nr XXV/169/2012 Rady Miejskiej z dnia 18 października 2012 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. 2.Usługa udzielenia kredytu winna być zrealizowana na następujących zasadach: a)rodzaj transakcji: kredyt finansujący wydatki inwestycyjne b)kwota i waluta kredytu do: 1.700.000,00 PLN c)transza kredytu uruchomiona zostanie na wniosek Zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem, d)okres kredytowania: do dnia 30 listopada 2020 roku. e)terminy spłaty rat kapitałowych na każdego ostatniego dnia miesiąca przedstawionego w harmonogramie: 2012 1 700 000,00 03.12.2012 2013 I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII,IX,X,XI,XII 2014 I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII,IX,X,XI,XII 2015 I 30 000,00 II 30 000,00 III 30 000,00 IV 30 000,00 V 30 000,00 VI 30 000,00 VII 30 000,00 VIII 30 000,00 IX 30 000,00 X 30 000,00 XI XII 20 000,00 2016 I 20 000,00 II 20 000,00 III 20 000,00 IV 20 000,00 V 20 000,00 VI 20 000,00 VII 20 000,00 VIII 20 000,00 IX 20 000,00 X 20 000,00 XI 20 000,00 XII 20 000,00 2017 I 20 000,00 II 20 000,00 III 20 000,00 IV 20 000,00 V 20 000,00 VI 20 000,00 VII 20 000,00 VIII 20 000,00 IX 20 000,00 X 20 000,00 XI 20 000,00 XII 20 000,00 2018 I 20 000,00 II 20 000,00 III 20 000,00 IV 20 000,00 V 20 000,00 VI 20 000,00 VII 20 000,00 VIII 20 000,00 IX 20 000,00 X 20 000,00 XI 20 000,00 XII 20 000,00 2019 I 20 000,00 II 20 000,00 III 20 000,00 IV 20 000,00 V 20 000,00 VI 20 000,00 VII 20 000,00 VIII 20 000,00 IX 20 000,00 X 20 000,00 XI 20 000,00 XII 20 000,00 2020 I 20 000,00 II 40 000,00 III 40 000,00 IV 40 000,00 V 40 000,00 VI 40 000,00 VII 40 000,00 VIII 40 000,00 IX 40 000,00 X 40 000,00 XI 40 000,00 XII -00 Ogółem 1 700 000,00 f)okres obrachunkowy spłaty odsetek: miesięcznie, ostatniego dnia miesiąca g)rodzaj oprocentowania kredytu: zmienna stopa procentowa WIBOR 1M + marża Banku która jest stała w okresie kredytowania h)sposób ustalenia wysokości zmiennej stopy procentowej: Stawka oprocentowania ustalana na okres 1 miesiąca w wysokości stawki WIBOR 1M jako średnia arytmetyczna ze wszystkich dni miesiąca (tj. razem z dniami wolnymi, gdzie obowiązuje stawka z dnia poprzedniego) i mająca zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania począwszy od 1-go dnia następnego miesiąca. i)Brak prowizji z tytułu udzielenia kredytu. j)sposób zabezpieczenia kredytu: tytułem zabezpieczenia spłat kredytu Zamawiający wystawi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji zapłaty - przy czym dokumenty te będą opatrzone kontrasygnatą Skarbnika. k)bank nie pobiera innych opłat z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu, w tym także od spłaty kredytu lub jego raty przez określonym terminem, l)rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich (PLN). m)Zamawiający zastrzega, iż środki postawione do jego dyspozycji mogą nie być w ogóle wykorzystane lub też wykorzystane mogą być tylko w części. n)Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  •  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otmuchow.probip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; pok. nr 8 ( I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; sekretariat Burmistrza Otmuchowa pok. nr 11 ( I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Burmistrz Otmuchowa

/-/ Jan Woźniak

 

Zmiany ogłoszone w ząłcznikach poniżej

ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA
Liczba odsłon: 866
Autor: Joanna Zielińska
Data wytworzenia informacji: 2012-11-20
Opublikował: Artur Banasiak
e-mail: gcr@otmuchow.pl
Data publikacji: 2012-11-20 12:56:00
Wyświetl historię zmian »

Urząd Miejski w Otmuchowie

ul. Zamkowa 6

48-385 Otmuchów

tel./fax. (77) 431 50 16; tel.: (77) 431 50 17

umig@otmuchow.pl  |  http://otmuchow.pl

Redakcja: 

  • Artur Banasiak
  • Bogusław Lis
  • Data aktualizacji: 2017-12-29 18:07:28
  • Licznik odwiedzin: 8378804